پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 620495 تاریخ : 1401/07/27-16:53:37
,1,22,
تغییر راهبردی در خطوط کسب و کار بانک سینا ایجاد شده است

تغییر راهبردی در خطوط کسب و کار بانک سینا ایجاد شده است

سرپرست بانک سینا از تغییر در خطوط کسب و کار این بانک خبر داد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بانک سینا، غلامرضا فتحعلی که برای بازدید از شعب استان مازندران به ساری سفر کرده بود، در جمع همکاران شعب استان افزود: یکی از راهبردهای اساسی بانک سینا توسعه خطوط کسب و کار است که این مسیر به لحاظ قابلیت ها و کارکردها، بانک را بر مدار تحول و موفقیت قرار می دهد.
وی تصریح کرد: از جمله خطوط کسب و کار جدید این بانک، تأکید بر توسعه بانکداری خرد است تا با ارائه خدمت به صنوف، کسبه و مشاغل خرد سهم بازار بانک افزایش یابد.
وی خاطرنشان کرد: راه اندازی بانکداری اختصاصی نیز از دیگر برنامه های این بانک است و با وجود ظرفیت و پتانسیل شرکت های زیر مجموعه بنیاد مستضعفان، با راه اندازی این بخش، تعامل و همکاری بیشتری با این شرکت ها برقرار خواهد شد.
سرپرست بانک سینا از بانکداری تجاری برای همکاری با شرکت های کوچک و متوسط به عنوان سومین راهبرد یاد کرد و اظهار داشت: چهارمین راهبرد بانک سینا بانکداری اجتماعی است که طی آن به قاطبه مردم و قشر کمتربرخوردار جامعه خدمات بانکی ارائه می شود.
وی در ادامه با بیان آنکه در راستای اجرای برنامه راهبردی بانک، نسبت به بررسی و آسیب شناسی عملکردها اقدام شده است، خاطرنشان کرد: در این راستا یک هزار و 319 مسئله در بانک شناسایی شده که در مسیر تحول به رفع آن ها توجه خواهد شد.
فتحعلی بیان داشت: برای اجرای برنامه راهبردی بانک به سه حوزه کار، پیکار و ابتکار پرداخته خواهد شد که در حوزه کار به قابلیت ها و سلایق مشتری در چهار بخش بانکداری خرد، بانکداری تجاری، بانکداری اختصاصی و بانکداری اجتماعی توجه می شود و در حوزه پیکار نیز نگاه ها به سمت بازار، رقبا و صنعت پیش خواهد رفت.
وی تصریح کرد: در حوزه ابتکار نیز نسبت به چابک سازی بانک از طریق تغییر و بازنگری در ساختارها، فرآیندها و سیستم ها اقدام خواهیم کرد.
سرپرست بانک سینا دیجیتالی شدن فرآیندها و محصولات، بهبود تجربه مشتری و شخصی سازی محصولات بر اساس سلایق مشتری را از دیگر برنامه های بانک برشمرد.
وی در پایان استان مازندران را جزو استان های مستعد و دارای ظرفیت های فرهنگی بالا برشمرد و افزود: لازم است با همت جمعی همکاران، سهم بازار بانک از بازار پول استان افزایش یابد.
گفتنی است در سفر سرپرست بانک سینا به استان مازندران، ساختمان مدیریت منطقه مازندران و همچنین شعبه مرکزی بانک در این استان به بهره برداری رسید.
در این مراسم اعضای هیئت عامل بانک، مدیران و همکاران منطقه مازندران حضور داشتند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 190
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران