به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، تعداد کاربران بله نشان می دهد که مشتریان بانکی برای بهره مندی از خدمات غیرحضوری در روزهایی که کاهش ترددها در امان شلوغ به ویژه شعب بانک ها به علت شیوع ویروس کرونا توصیه می شود، بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
«بله» به عنوان یک اپلیکیشن و پیامرسان ارتباطی و بانکی کشور علاوه بر ارائه همه خدمات معمول یک پیامرسان از جمله گفتوگو، ایجاد کانال و گروه، استفاده از استیکر و بازو (بات)، امکان ارائه خدمات بانکی از قبیل خرید شارژ، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور، انجام کار خیر و … را داراست.
در حال حاضر 24 بانک به عنوان مبدا انتقال وجه به این اپلیکیشن پیوسته اند و کاربران میتوانند از مبدا این بانک ها به تمام بانکهای عضو شتاب، بدون دانستن شماره کارت مقصد کارت به کارت انجام دهند.
مشتریان بانک ضمن بهره مندی از خدمات بانکی غیر حضوری بله، اگر همچنان به حضور در شعبه نیاز داشتند می توانند با بازو (بات) ملی یار بله به آدرسbmiassistantbot@ پیش از حضور خود، راحت و بیدردسر و از آن مهم تر سالم و بهداشتی نوبتشان را دریافت کنند.
بله در اولین کنفرانس نوابغ دیجیتال مارکتینگ که در مهرماه سال جاری با حضور بزرگترین شرکتهای حوزه دیجیتال مارکتینگ و تجارت الکترونیک برگزار شد، به عنوان بهترین پیامرسان ایرانی انتخاب شد و تندیس ویژه جشنواره با عنوان نشان طلایی دیجیتال مارکتر سال 1397 را به خود اختصاص داد.