پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 635776 تاریخ : 1402/02/17-00:07:16
,3,
تعداد کاربران «مهریران» 200 درصد افزایش یافت

تعداد کاربران «مهریران» 200 درصد افزایش یافت

کاربران اپلیکیشن همراه بانک «مهریران» در پایان سال 1401 به بیش از 3 میلیون و 550هزار نفر رسیده و در طول 2 سال گذشته 211 درصد افزایش یافته است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، تعداد مشتریان بانک که از خدمات اینترنت بانک استفاده می کنند در پایان سال 1401 به حدود از یک میلیون و 750هزار نفر بالغ شده است. این تعداد نسبت به سال 1399 که تنها 660هزار نفر از این ابزار بانک استفاده می کردند، رشدی 165 درصدی داشته است.

کاربران اپلیکیشن همراه بانک «مهریران» نیز در پایان سال 1401 به بیش از 3 میلیون و 550هزار نفر رسیده است. این در حالی است که تعداد کاربران «مهریران» در سال 1399 تنها یک میلیون 140هزار نفر بود. مقایسه این آمارها نشان می دهد که تعداد کاربران این اپلیکیشن در طول 2 سال گذشته 211 درصد افزایش یافته است.
بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان بانکی پیشرو در ارائه خدمات غیرحضوری همواره تلاش کرده تا برای صرفه جویی در زمان و هزینه مشتریان خود، خدمات خود را بر بسترهای نوین بانکی از جمله اینترنت بانک و همراه بانک ارائه کند. این بانک در طول 2 سال گذشته، پیشخوان مجازی خود را ارائه کرده که شامل خدماتی جامع است و همچنین با ارائه کیوبانک به عنوان پلتفرم ارائه خدمات مالی، گامی نوین در عرصه خدمات غیرحضوری بانکی و مالی برداشت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 210
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران