به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک سینا، این بانک در راستای ترویج فرهنگ استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک، در کنار بهره برداری از دستگاه های خودپرداز شعبه ای و سامانه هایی چون همراه بانک، اینترنت بانک، همبانک، سیناسل، پیام کوتاه و شعب فرابانک با افزایش دستگاه های خودپرداز خارج شعبه از 194 دستگاه در سال 92 به 338 دستگاه در پایان اسفند 1393 گام های موثری را در ایجاد زمینه های دسترسی سریع هموطنان به خدمات بانکی برداشته است.
بر اساس این گزارش، مقایسه عملکرد بانک سینا در زمینه توسعه دستگاه های خودپرداز خارج شعبه طی سال های 92 و 93 رشد 74 درصدی را نشان می دهد.
این گزارش می افزاید: با استفاده از دستگاه های خودپرداز بانک سینا، عملیات متعدد بانکی شامل پرداخت اقساط تسهیلات، خرید شارژ، پرداخت قبوض، انتقال وجه، برداشت وجه و نظایر آن امکان پذیر است.