به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، مشتریان این بانک درفروردین ماه سال 94 به طور میانگین روزانه حدود 18 میلیون و 729 هزار تراکنش از طریق سیستم سپهر و در مجموع580 میلیون و 600 هزار تراکنش موفق مالی انجام داده اند. این میزان بیانگر رشد 23 درصدی تعداد کل تراکنش ها نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال گذشته است و حاکی از استقبال مشتریان از خدمات این بانک می باشد .
براساس این گزارش بانک صادرات ایران در راستای همسویی با بانکداری نوین، جلب رضایت و تامین رفاه و آسایش مشتریان و همچنین صرفه جویی در وقت و هزینه هموطنان از سال 79 نسبت به نصب و راه اندازی سیستم پردازش هوشمند رایانه ای (سپهر) درشعب خود اقدام و ارتقاء و به روز رسانی سخت افزاری و نرم افزاری مستمر و افزایش قابلیت های جدید آنرا در دستور کار قرار داده است. با توجه به سرعت، تنوع خدمات، سهولت و امنیت بالای سیستم سپهر، استقبال مردم از این سیستم زیاد بوده به طوری که تا پایان فروردین ماه سال جاری بیش از 54 میلیون حساب الکترونیکی توسط هموطنان درشعب این بانک افتتاح شده است.
گفتنی است این بانک با 418 هزار مشتری اینترنتی با میانگین بیش از 10میلیون تراکنش در ماه، صدور بیش از 45 میلیون انواع کارتهای الکترونیک و با 2700 شعبه شعبه داخلی و 21 شعبه خارجی به عنوان بزرگترین بانک خصوصی کشور نقش بسزایی در ترویج بانکداری نوین دارد.