به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، سردار سید تیمور حسینی فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با ابراز خرسندی از حضور در جمع متولیان و سیاستگذاران صنعت بیمه به اهمیت صیانت از سرمایه های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: تعامل با ذینفعان و بهره گیری از ابزار فناوری دو روش اساسی برای تسهیل ارائه خدمات به مردم است.
سردار حسینی از سامانه «کروکی آنلاین» به عنوان مهم ترین نقطه اشتراک پلیس و صنعت بیمه یاد کرد و اظهار داشت: تعامل دوجانبه پلیس و صنعت بیمه تاکنون برکات بسیاری را به دنبال داشته که می توان از اعتمادسازی و رشد چشمگیر ضریب رضایتمندی مردم به عنوان شاخص ترین آن ها نام برد.
سردار حسینی یکی از مولفه های محاسبه نرخ حق بیمه شخص ثالث را اصلاح رفتارهای رانندگی دانست و تصریح کرد: با در پیش گرفتن روش های تشویقی و راه اندازی کمیته ها و کارگروه های مشترک پلیس و صنعت بیمه، مشکلات پیش روی مردم برطرف خواهد شد.
گفتنی است در این نشست دکتر علی استادهاشمی رئیس کل بیمه مرکزی نیز با قدردانی از حضور رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا و هیات همراه ابراز امیدواری کرد تا با توجه به نقاط اشتراک و فرایندهای مشترک دو مجموعه بیمه و پلیس، فضای ارتباطی تقویت شود. شایان ذکر است در این دیدار علاوه بر اعضای هیات عامل و تنی چند از مدیران بیمه مرکزی، رئیس فاوای فراجا، رئیس عملیات راهور و همچنین رئیس فاوای راهور نیز به طرح دیدگاه های خود پرداختند.