پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 580882 تاریخ : 1400/03/01-09:25:27
,10025,
تعالی عملکرد شعب و  شبکه فروش بیمه معلم با اتکا بر پالایش سیستماتیک و مشوق های جذاب/ برترین ها معرفی شدند

تعالی عملکرد شعب و شبکه فروش بیمه معلم با اتکا بر پالایش سیستماتیک و مشوق های جذاب/ برترین ها معرفی شدند

بیست و سومین جلسه هم اندیشی مدیران ستاد و شعب بیمه معلم روز چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه سالجاری در ساختمان مرکزی بیمه معلم با حضور مدیرعامل، رییس هیئت مدیره، مشاور عالی مدیرعامل، معاونین مدیرعامل و مدیران شرکت بیمه معلم، آنلاین و بصورت ارتباط ویدیو کنفرانسی با شعب سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه معلم ، بیست و سومین جلسه هم اندیشی مدیران ستاد و شعب بیمه معلم روز چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه سالجاری در ساختمان مرکزی بیمه معلم با حضور مدیرعامل، رییس هیئت مدیره، مشاور عالی مدیرعامل، معاونین مدیرعامل و مدیران شرکت بیمه معلم، آنلاین و بصورت ارتباط ویدیو کنفرانسی با شعب سراسر کشور برگزار شد.

پنج محور اصلی جلسه هم اندیشی
این جلسه هم اندیشی در 5 محور اصلی بر گزار گردید.
• در "محور اول" ضمن بررسی سیستم ارزیابی عملکرد مبتنی بر سود شعب که در سال 99 در بیمه معلم پیاده شده بود، نتایج آن مورد بررسی قرار گرفت.
در این راستا تعداد قابل توجهی از شعب و نمایندگان با پیاده سازی برنامه منسجم، سودده شدند که این نتیجه حاکی از آن است که سیستم ارزیابی عملکرد وضعیت مناسبی داشته و نتیجه آن را در صورت های مالی بیمه معلم به وضوح مشاهده گردید ، بطوریکه سود سال 99 با رشد قابل قبول ارتقا پیدا کرد.
• در "دومین محور" این جلسه هم اندیشی، ضوابط تشویقی نظارت جدید با هدف افزایش سودآوری به شعب ابلاغ شد.
• در "محور سوم" راهکارهای افزایش سودآوری توسط معاونین مدیرعامل برای مدیران شعب تشریح شد.
این جلسه هم اندیشی در "چهارمین محور" خود ، راهکارهای ارتقا عملکرد شبکه فروش و توسعه فروش در بیمه های زندگی را به شعب اعلام کرد.
در "محور پنجم" این نشست هم اندیشی تقدیر از شعب / نمایندگان/ کارگزاران بیمه معلم در دستور کار قرار گرفت و برترین ها معرفی شدند.


• تقدیر از برترین ها

از 5 شعب برتر به ترتیب رتبه های اول تا پنجم : یزد / قزوین / شرق تهران / مشهد / کرج و 20 نماینده و 3 کارگزار در این مراسم قدردانی شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 194
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران