پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 624254 تاریخ : 1401/12/10-20:41:48
,10027,
تشکیل اولین کارگروه تخصصی کیفیت آمارهای رسمی بیمه مرکزی

تشکیل اولین کارگروه تخصصی کیفیت آمارهای رسمی بیمه مرکزی

اولین کارگروه تخصصی کیفیت آمارهای رسمی بیمه مرکزی در اجرای بند «الف» از ماده (6) «قانون برنامه ملّی توسعه آمار کشور» مصوب مجلس شورای اسلامی و با استناد به محور اول «آیین نامه اجرایی صدور گواهینامه اهتمام به کیفیت آمارهای رسمی ایران» مصوب 06/02/1400 شورای عالی آمار با دستور رئیس کل بیمه مرکزی آغاز به کار کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، مهندس بهزاد پور طی حکمی دکتر علی بنیادی نائینی، معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی را به عنوان رئیس کارگروه تخصصی "کیفیت آمارهای رسمی بیمه مرکزی" منصوب کرد .

همچنین در احکامی جداگانه مهندس سید قاسم نعمتی، رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات، محمود حق وردیلو مدیرکل نظارت مالی، مصطفی رئوفی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل، کیارش عمادی مدیرکل توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی، سید امیر میرآقازاده مدیرکل حسابها و ذخایر اتکایی بیمه مرکزی به عنوان اعضا و حسن رضا عباسیان فر مدیرکل دفتر برنامه ریزی و امور فنی به عنوان دبیر این کمیته منصوب شدند.
رئیس کل بیمه مرکزی در این احکام، تهیه و تنظیم آیین نامه ها و شیوه نامه های مورد نیاز برای آمارهای سازمان، نظارت بر اجرای مصوبات، استقرار و پیاده سازی چارچوب کیفیت، ارتقای درستی، قابلیت اعتماد، دسترسی پذیری و وضوح آمارهای رسمی بر اساس چارچوب کیفیت، سیاستگذاری در زمینه شیوه ارزیابی و بهبود کیفیت آمارهای سازمان، بررسی و ارزیابی مستندات آمارهای رسمی مرتبط، شناسایی دستاوردهای سازمان در زمینه بهبود کیفیت آمارهای رسمی، ارائه راهکار و برنامه برای حل مشکلات در راستای دستیابی به نشان کیفیت، ارسال مستندات و مدارک مورد تأیید جهت دریافت نشان «اهتمام به کیفیت» به دبیرخانه کیفیت مرکز آمار ایران، تهیه گزارش سالانه از اقدامات انجام شده و ارائه به دبیرخانه کمیته آمارهای مالی وزارت متبوع، ایجاد انگیزه برای تولیدکنندگان آمار در ارتقای کیفیت آمارهای تولیدی، توسعه داشبورد مدیریتی آمار و اطلاعات صنعت و ارائه گزارشات تحلیلی از آمار و اطلاعات را به عنوان وظایف این کارگروه اعلام کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 205
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران