پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 694261 تاریخ : 1403/07/28-08:42:22
,10025,
تشریح رویکرد جدید فروش در بیمه سینا

تشریح رویکرد جدید فروش در بیمه سینا

سرپرست معاونت فروش و بازاریابی با تشریح رویکرد جدید بیمه سینا در حوزه فروش اظهار داشت: برنامه ما ورود به بازارهای جدید با تاکید بر تقویت فروش بیمه های اموال و کاهش سهم درمان از پرتفوی شرکت است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه سینا؛ محسن امیری زاده به ضرورت اصلاح و بهینه سازی ترکیب پرتفوی برای حفظ توانگری مالی و همچنین سودآور کردن عملیات بیمه گری اشاره کرد و گفت: آسیب پرتفوهای زیانده علاوه بر تضعیف توانگری مالی و فرسایشی کردن فعالیت شعب، متوجه صنعت بیمه نیز هست و پایه های مالی شرکت را متزلزل می کند.

معاون فروش و بازاریابی بیمه سینا افزود: با برقراری توازن در پرتفوی و رشد فروش بیمه های اموال نظیر مهندسی، باربری و آتش سوزی می توانیم از این طریق، بخش سرمایه گذاری را تقویت کرده و از عواید آن بهره مند شویم.

*توسعه کمی و کیفی شبکه فروش

وی در مورد برنامه توسعه کمی و کیفی شبکه فروش بیان داشت: برنامه های مختلفی برای توسعه شبکه فروش داریم که شامل تقویت ارتباط با کارگزاران مطرح، فراخوان سراسری برای جذب نماینده و بازاریاب و همکاری با مراکزی که پلتفرم های فروش دارند، می شود و پس از آن ضمن آموزش عمومی و تخصصی نمایندگان، آنها را به سمت فروش در رشته های غیر ثالث و درمان سوق می دهیم.

امیری زاده با اعلام تصویب دستورالعمل رتبه بندی و اعطای تسهیلات نمایندگان ادامه داد: برای تقویت همگرایی و انگیزش شبکه فروش از همه ظرفیتها استفاده کرده و ضمن توسعه آموزش و توانمند سازی نمایندگان، خدمات ویژه ای به آنان ارائه خواهیم کرد.

وی با اشاره به تعداد زیاد شعب در شرکت و به صرفه نبودن فعالیت برخی از آنها گفت: طبق برنامه ای که داریم کارایی و اثربخشی شعب و میزان اثرگذاری و مقرون به صرفه بودن فعالیت آنها برای شرکت بررسی می شود و نتایج آن در کمیته ای مطرح و پس از آن برای ادامه فعالیت شعب یا ادغام و نحلال آنها تصمیم گیری خواهد شد.

*بهبود تجربه مشتریان

معاون فروش و بازاریابی بیمه سینا «بهبود تجربه مشتریان» را از جمله اهداف کلان عنوان کرد و گفت: در این راستا ابتدا باید وفاداری را در سطوح سازمانی افزایش دهیم؛ چرا که کارکنان وفادار، مشتریان را وفادار می سازند و رضایتمندی را درون آنها ایجاد می کنند.

امیری زاده ادامه داد: در مرحله بعد، پالایش مشتریان را در دستور کار داریم که در این برنامه، رضایت سنجی نرخ و شرایط، گستردگی و ضریب خسارت هر مشتری مورد بررسی قرار می گیرد و متناسب با نتایج بررسی، خدماتِ خرسندساز به مشتریان ارائه می کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد، با توجه به ظرفیت بالای همکاران، شعب و نمایندگان پس از اجرای سیاستهای جدید، شاهد پیشرفت محسوسی در بیمه سینا خواهیم بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 204
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران