پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 623825 تاریخ : 1401/11/26-22:03:14
,10025,
تشریح استراتژی 4 گانه بیمه ملت در حوزه بازاریابی توسط یزدان دوست

سرپرست مدیریت بازاریابی بیمه ملت معرفی شد؛

تشریح استراتژی 4 گانه بیمه ملت در حوزه بازاریابی توسط یزدان دوست

مدیرعامل بیمه ملت در آیین معارفه سرپرست جدید مدیریت بازاریابی این شرکت 4 استراتژی آینده شرکت در زمینه بازاریابی را تبیین کرد. پاسخگویی، طراحی محصولات جدید و نوآورانه، ایجاد بازار خاص و جذب مشتریان جدید و اهمیت نگهداشت مشتریان فعلی، استراتژی 4 گانه ای است که از سوی یزدان دوست تشریح شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، علیرضا یزدان دوست گفت: مدیریت بازاریابی در شرکت های بیمه جایگاه بسیار ویژه ای از نظر جذب مشتری و ساز و کار حفظ آن دارد.

وی با تاکید بر اینکه نقش فعالیت های پیش از فروش، ضمن فروش و پس از فروش مانند دیگر بخش های اقتصادی در صنعت بیمه هم قابل توجه است، افزود: قطعا پیش از این نیز همه دوستان زحمات زیادی متحمل شده اند اما به نگاه و رویکرد جدیدی در این بخش نیاز بود و بی شک سرپرست جدید مدیریت بازاریابی با دانشی که در زمینه تدوین راهبرد دارد، می تواند در پیشبرد اهداف شرکت اثرگذار باشد.

مدیرعامل بیمه ملت تصریح کرد: در حوزه پاسخگویی و ضرورت توجه ویژه به آن برای سال 1402 باید شاهد تحولات و برنامه های جدیدی باشیم، زیرا این مدیریت حلقه اتصال بیرون و درون سازمان است.

یزدان دوست ادامه داد: در زمینه طراحی محصولات جدید، جذب مشتریان جدید و ایجاد بازار خاص باید بسیار فعال باشیم و حوزه مناقصات هم مجدداً به مدیریت بازاریابی باز می گردد.

وی با بیان اینکه در حوزه نگه داشت مشتریان نیز باید گام های بلندی برداشت و با برنامه ریزی، با بیمه گذاران بزرگ ارتباط برقرار کرد، گفت: باید برای جذب بیمه گذاران جدید و نگهداری آنها فعال باشیم زیرا بودن و موفقیت ما مشروط به رضایت مشتریان است.

مدیرعامل بیمه ملت همچنین اظهار کرد: توجه به خرده فروشی از راهبردهای اصلی شرکت است و باید با همکاری مدیریت شعب طرح های مستقلی تدوین و نمایندگان باانگیزه تر و فعال تر شوند.

یزدان دوست خاطرنشان کرد: امیدوارم با حضور همکارانی که سابقه مفید و ارزشمندی در شرکت بیمه ملت دارند، از دانش و تجربه آنها برای منافع شرکت استفاده شود تا اثرگذارتر و مفیدتر از گذشته نقش ایفا کنند. باید از حاشیه ها دوری کنیم و فقط رویکرد حرفه ای و کار در اولویت باشد نه هیچ چیز دیگر و سال 1402 را به نحوی تدبیر کنیم که شاهد روند رو به رشد و موفقیت شرکت باشیم.

امیرحسین قربانی، معاون توسعه بازار بیمه ملت نیز در سخنانی با ارزیابی مثبت از این تغییر مدیریتی، گفت: نیاز است برنامه ای مدون برای شبکه فروش شرکت تعریف شود تا با کمک مدیریت جدید و نیروهای توانمند این بخش، شاهد نظم بیشتر و عملکرد مثبت مجموعه باشیم.

مهرداد مهدی زاده، سرپرست جدید مدیریت بازاریابی شرکت بیمه ملت نیز در این مراسم گفت: بازاریابی قلب تپنده شرکت و محل تلاقی سازمان با ذی نفعان خود یعنی بیمه گذاران و شعب است، بنابراین سعی می کنیم راهبرد محوری را در دستور کار داشته باشیم.

مهدی زاده پیش از این به عنوان مدیر طرح و توسعه شرکت بیمه ملت فعالیت می کرد.

پس از پایان این مراسم، علیرضا یزدان دوست از بخش های مختلف ساختمان کالج شرکت بیمه ملت بازدید و با کارکنان شرکت گفت و گو کرد و در جریان نظرات آنان قرار گرفت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 197
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران