به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، علیرضا یزدان دوست گفت: مدیریت بازاریابی در شرکت های بیمه جایگاه بسیار ویژه ای از نظر جذب مشتری و ساز و کار حفظ آن دارد.
وی با تاکید بر اینکه نقش فعالیت های پیش از فروش، ضمن فروش و پس از فروش مانند دیگر بخش های اقتصادی در صنعت بیمه هم قابل توجه است، افزود: قطعا پیش از این نیز همه دوستان زحمات زیادی متحمل شده اند اما به نگاه و رویکرد جدیدی در این بخش نیاز بود و بی شک سرپرست جدید مدیریت بازاریابی با دانشی که در زمینه تدوین راهبرد دارد، می تواند در پیشبرد اهداف شرکت اثرگذار باشد.
مدیرعامل بیمه ملت تصریح کرد: در حوزه پاسخگویی و ضرورت توجه ویژه به آن برای سال 1402 باید شاهد تحولات و برنامه های جدیدی باشیم، زیرا این مدیریت حلقه اتصال بیرون و درون سازمان است.
یزدان دوست ادامه داد: در زمینه طراحی محصولات جدید، جذب مشتریان جدید و ایجاد بازار خاص باید بسیار فعال باشیم و حوزه مناقصات هم مجدداً به مدیریت بازاریابی باز می گردد.
وی با بیان اینکه در حوزه نگه داشت مشتریان نیز باید گام های بلندی برداشت و با برنامه ریزی، با بیمه گذاران بزرگ ارتباط برقرار کرد، گفت: باید برای جذب بیمه گذاران جدید و نگهداری آنها فعال باشیم زیرا بودن و موفقیت ما مشروط به رضایت مشتریان است.
مدیرعامل بیمه ملت همچنین اظهار کرد: توجه به خرده فروشی از راهبردهای اصلی شرکت است و باید با همکاری مدیریت شعب طرح های مستقلی تدوین و نمایندگان باانگیزه تر و فعال تر شوند.
یزدان دوست خاطرنشان کرد: امیدوارم با حضور همکارانی که سابقه مفید و ارزشمندی در شرکت بیمه ملت دارند، از دانش و تجربه آنها برای منافع شرکت استفاده شود تا اثرگذارتر و مفیدتر از گذشته نقش ایفا کنند. باید از حاشیه ها دوری کنیم و فقط رویکرد حرفه ای و کار در اولویت باشد نه هیچ چیز دیگر و سال 1402 را به نحوی تدبیر کنیم که شاهد روند رو به رشد و موفقیت شرکت باشیم.
امیرحسین قربانی، معاون توسعه بازار بیمه ملت نیز در سخنانی با ارزیابی مثبت از این تغییر مدیریتی، گفت: نیاز است برنامه ای مدون برای شبکه فروش شرکت تعریف شود تا با کمک مدیریت جدید و نیروهای توانمند این بخش، شاهد نظم بیشتر و عملکرد مثبت مجموعه باشیم.
مهرداد مهدی زاده، سرپرست جدید مدیریت بازاریابی شرکت بیمه ملت نیز در این مراسم گفت: بازاریابی قلب تپنده شرکت و محل تلاقی سازمان با ذی نفعان خود یعنی بیمه گذاران و شعب است، بنابراین سعی می کنیم راهبرد محوری را در دستور کار داشته باشیم.
مهدی زاده پیش از این به عنوان مدیر طرح و توسعه شرکت بیمه ملت فعالیت می کرد.
پس از پایان این مراسم، علیرضا یزدان دوست از بخش های مختلف ساختمان کالج شرکت بیمه ملت بازدید و با کارکنان شرکت گفت و گو کرد و در جریان نظرات آنان قرار گرفت.