پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 636633 تاریخ : 1402/03/15-22:36:19
,10025,
تسهیل و تسریع در فروش و ارائه خدمات از استراتژی های جدید بیمه سرمد است

برگزاری همایش مدیران ستادی و شعب بیمه سرمد

تسهیل و تسریع در فروش و ارائه خدمات از استراتژی های جدید بیمه سرمد است

اعضای هیات مدیره بیمه سرمد در همایش سالانه مدیران ستادی و شعب، در سخنان جداگانه ای افزایش سهم بیمه سرمد در بازار را یادآور شده و تلاش برای تثبیت آن را وظیفه همه ارکان شرکت دانسته و نقش مدیران شعب سرمد در استان ها را سازنده توصیف کردند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، سیدمهدی جوادی در همایش سالیانه مدیران ستادی و شعب این شرکت گفت: بیمه سرمد در دهمین سال فعالیت خود و با گذر از دوران پر فراز و نشیبی که طی کرده، اینک با ورود به دوران بلوغ با باز تعریف و بهبود ساختارها و روندها و محصولات، به دنبال رسیدن به نقطه ثبات و سودآوری است.

وی افزود: در طول ده سال فعالیت بیمه سرمد، روشهای مختلفی امتحان شده و در هیات مدیره طی ماه های گذشته به دستاوردهای ارزشمندی دست یافته ایم و با آگاهی از آنها مسیر جدیدی را تدوین کرده ایم که نتایج مثبت آن با زودی در شرکت نمایان خواهد شد.

عضو هیات مدیره بیمه سرمد به دستاوردهای سه ماه اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: افزایش سرمایه، اصلاح پرتفوی شرکت در ماه های پایانی سال 1401 و تامین نقدینگی توسط سهامدار عمده (بانک صادرات ایران)، بخشی از فعالیتهای اثر بخش در ماه های گذشته بوده است.


جوادی همچنین به آئین نامه اصلاح ساختارها اشاره کرد و گفت: نگاه مدیران شرکت به شبکه فروش، نگاه ویژه ای است و حمایت جدی و توجه به حدود اختیارات آنها مورد تاکید هیات مدیره بیمه سرمد بوده که با انجام اصلاحات مورد نظر، حدود اختیارات نمایندگان افزایش یافته است و انتظار داریم با حمایت های انجام شده، شاهد سودآوری و افزایش بهره وری شعب باشیم.


رئیس هیات مدیره بیمه سرمد در پایان خطاب به روسای شعب استانی تاکید کرد: سطح تعاملات روسای شعب استانی با مدیران بانک صادرات استانها افزایش یابد و ارتباط نزدیک و کسب رضایت حداکثری جزو برنامه های شعب استانی باشد.

زاهدنیا تاکید کرد:
از ظرفیت های بیمه ای برای سوددهی بیمه سرمد استفاده کنیم


عضو هیات مدیره بیمه سرمد در همایش سالیانه مدیران ستادی و شعب این شرکت با تاکید بر اهمیت پایداری و سودآوری شرکت گفت: در حال حاضر صنعت بیمه دارای حدود 40 شرکت بیمه است و به همین میزان نیز در شرف تأسیس است و قطعا بازار این صنعت رقابتی تر خواهد شد، پس لازم است نگاه شعب و شبکه فروش تغییر کند و از هم اکنون با اصلاح ساختارها خود را آماده کنیم تا جزو 5 شرکت اول در کشور باشیم.

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، محمد زاهدنیا، عضو هیات مدیره و ناظر فنی این شرکت، خطاب به مدیران ستادی و شعب استانی، اظهار داشت: در شرایط فعلی فروش و بازاریابی اهمیت ویژه ای دارد و نمایندگان باید با علم و آگاهی و بهره مندی از فنون روز در چرخه صنعت بیمه گام بردارند.


عضو هیأت مدیره بیمه سرمد افزود: در عصر حاضر با رقابتی شدن بازار با جذب نمایندگان در کلیه شهرهای کشور و توجه به تمام ظرفیت های بیمه ای برای سوددهی بیمه سرمد استفاده کنیم.

زاهدنیا گفت: خوشبختانه در بیمه سرمد با اصلاحات ساختاری که به تازگی انجام شده، توانایی رقابت با شرکتهای بزرگ رقیب فراهم آمده و روسای شعب باید از این فرصت به نحو مطلوب بهره گیری کنند تا بتوانیم به اهداف تعیین شده از سوی هیات مدیره دست یابیم.

وی اظهار داشت: در سال جاری همه ما به دنبال سودآوری بیشتر هستیم و این امر بدون جذب نمایندگان قوی تر و کارگزاران موفق و ارائه محصولات جدید امکان پذیر نخواهد بود و همه ارکان بیمه سرمد باید در رسیدن به این مهم به ایفای نقش موثر بپردازند و با خلق محصولات جدید پایداری و ثبات خود را حفظ کنیم.

عضو هیات مدیره بیمه سرمد در پایان به اصول مشتری مداری توسط شعب، نمایندگان و شبکه فروش اشاره کرد و گفت: احترام به مشتری ، ارائه خدمات مشاوره ای صحیح و سرعت در ارائه خدمات ، پرداخت عادلانه و منصفانه خسارت و ارزش آفرینی ، سرلوحه ی کارکنان و نمایندگان بیمه سرمد است که باید ضمن رعایت آنها نام این شرکت را به خوش نامی حفظ کنیم.

احمدی:
تسهیل و تسریع در فروش و ارائه خدمات از استراتژی های جدید بیمه سرمد است.

سیدمهدی احمدی عضو هیات مدیره بیمه سرمد در همایش سالیانه مدیران ستادی و شعب این شرکت با تاکید بر روند اصلاح ساختارهای انجام شده، اظهار داشت: باید نگاه ما در بیمه سرمد به سودآوری تغییر یابد و این مهم با اصلاح ساختارها و تغییر دید مشتریان به صنعت بیمه و اعتمادسازی آنها محقق می شود.

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، سیدمهدی احمدی، ارائه طرحهای جدید برای پیشرفت بیمه سرمد را از موضوعات مهم برشمرد و گفت: بیمه سرمد در تحلیل وضعیت موجود بازار، بررسی پتانسیل ها، امکانات و اختیارات و ارائه طرح های جدید می تواند به قله های افتخار دست یابد.

وی ابراز داشت: تسهیل و تسریع در فروش و ارائه خدمات یکی از استراتژی های جدید در بیمه سرمد است.

احمدی در پایان تصریح کرد: در سال جدید باید بتوانیم با شناسایی مراحل سودآوری به اهداف پیش بینی شده دست یابیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 199
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران