پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 621536 تاریخ : 1401/09/07-22:55:11
,3,
تسهیل فرآیند خدمت رسانی به مشتریان با ارائه گسترده خدمات غیرحضوری

تسهیل فرآیند خدمت رسانی به مشتریان با ارائه گسترده خدمات غیرحضوری

رئیس شعبه تهرانسر بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: در این شعبه توجه ویژه ای به گسترش خدمات بانکداری الکترونیک شده است؛ به نحوی که از ابتدای امسال تا کنون 1021 مورد اینترنت بانک و 2883 مورد همراه بانک فعال شده است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، «محمد بنایی» با بیان اینکه منابع شعبه تهرانسر در سال جاری رشد 60 درصدی داشته، گفت: میزان رشد منابع این شعبه از ابتدای سال تاکنون بالغ بر 2000 میلیارد ریال بوده است.

وی افزود: در شعبه تهرانسر از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر 7000 فقره وام به متقاضیان پرداخت شده و از این تعداد مبلغ 22 میلیارد ریال وام به نهادهای حمایتی مانند افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی پرداخت شده است.
رئیس شعبه تهرانسر بانک قرض الحسنه مهر ایران خاطرنشان ساخت: در این شعبه از آغاز سال تا کنون 111 فقره وام ازدواج به ارزش 142 میلیارد ریال و 118 فقره وام فرزندآوری به ارزش 42 میلیارد ریال نیز به متقاضیان پرداخت شده است.
بنایی با بیان اینکه از طریق طرح کالاکارت در این شعبه 1900 فقره وام به متقاضیان پرداخت شده، تأکید کرد: ارزش این وام ها بالغ بر 590 میلیارد ریال بوده است.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه بانک قرض الحسنه مهر ایران به موضوع توسعه خدمات بانکداری الکترونیک توجه ویژه ای دارد، در این شعبه نیز تلاش می کنیم که این خدمات رشد یابد. در همین راستا از ابتدای امسال تاکنون 1021 مورد اینترنت بانک و 2883 مورد همراه بانک در شعبه تهرانسر فعال شده که این امر نشانگر تلاش شعبه برای گسترش ابزار الکترونیک مشتریان است.
رئیس شعبه تهرانسر بانک قرض الحسنه مهر ایران خاطرنشان ساخت: عدم وجود نیروی انسانی کافی در شعب و همین طور عدم جایگزین پروری مناسب و مستمر برای پرسنل، می تواند در طول سال های آینده تبدیل به معضلی برای بانک شود.
بنایی با اشاره به تدوین برنامه علمیاتی بانک گفت: این برنامه بهترین و جامع ترین راهنمای مدیران شعب به شمار می رود؛ بنابراین لازم است که در همه امور شعب این برنامه را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 208
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران