/2022/11/14010907225426.jpg
تسهیل فرآیند خدمت رسانی به مشتریان با ارائه گسترده خدمات غیرحضوری
رئیس شعبه تهرانسر بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: در این شعبه توجه ویژه ای به گسترش خدمات بانکداری الکترونیک شده است؛ به نحوی که از ابتدای امسال تا کنون 1021 مورد اینترنت بانک و 2883 مورد همراه بانک فعال شده است.
به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، «محمد بنایی» با بیان اینکه منابع شعبه تهرانسر در سال جاری رشد 60 درصدی داشته، گفت: میزان رشد منابع این شعبه از ابتدای سال تاکنون بالغ بر 2000 میلیارد ریال بوده است.
ارسال به دوستان با استفاده از:
تلگرام