/2020/4/13990123122353.jpg
تدبیر جدید برای اجرای بهتر سیاست فاصله گذاری اجتماعی هوشمند در بانک کشاورزی
بانک کشاورزی در اجرای مصوبه اخیر ستاد مقابله با کرونا وبخشنامه سازمان اداری واستخدامی کشور در باره طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند، برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، افزایش ایمنی وسلامت محیط کار وتعامل غیر حضوری با مشتریان با هدف حفظ سلامتی مشتریان و کارکنان، امکان ارائه خدمات بانکی در چارچوب مقررات از طریق تماس تلفنی با شعب و مدیریت ها و یا ارسال پست الکترونیکی را تدوین وبه شعب ابلاغ کرد.
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، بر اساس این بخشنامه تمام شعب و مدیریت های بانک کشاورزی در سراسر کشور علاوه بر ارائه خدمات حضوری، برای انجام امور بانکی در چارچوب مقررات پاسخگوی تماس های تلفنی و پیام های الکترونیکی مشتریان خواهند بود.
این گزارش می افزاید: اداره کل روابط عمومی وهمکاری های بین الملل بانک کشاورزی از هموطنان عزیز درخواست کرد برای انتقال پول نقد و اموری که قابلیت انجام غیر حضوری دارد به شعب بانک ها مراجعه نکنند و از طریق ابزارها و سامانه های بانکداری الکترونیکی، تماس تلفتی و یا ارسال پست الکترونیکی خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
شایان ذکر است انجام فعالیتها و خدمات بانکی متوقف نخواهد بود وکارکنان بانک کشاورزی در خطیرترین شرایط با همدلی و تلاش آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز در سراسر کشور هستند لیکن انتظار می رود،مشتریان نیز با استفاده بیشتر از خدمات بانکداری الکترونیک و بهره مند شدن از تمهیدات اخیر بانک کشاورزی با حضور کمتر در شعب،خادمان خود را یاری کنند.
شماره تلفن شعب بانک کشاورزی را می توانید در لینک زیر جستجو و مشاهده فرمایید.
- «جستجوی شماره تماس شعب بانک کشاورزی»