پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 584867 تاریخ : 1400/04/23-19:43:57
,2,
تدابیر گسترده ای برای ارتقای خدمات شعب بانک توسعه تعاون اتخاذ شده است

تدابیر گسترده ای برای ارتقای خدمات شعب بانک توسعه تعاون اتخاذ شده است

مدیرعامل بانک توسعه تعاون تدابیر گسترده برای ارتقای خدمات شعب بانک را تبیین نمود

به گزارش بانک و صنعت، حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون در گفتگوی تلفنی با روسای شعب و باجه های بانک اظهار داشت: شعب به عنوان مرکز ارائه خدمات به مشتریان تحت حمایت و پشتیبانی واحدهای ستادی قرار دارند و کلیه فرآیندهای ستاد با هدف تسهیل و تسریع خدمات در شعب صورت می پذیرد.
وی افزود: تقویت شعب به لحاظ امکانات خدمت رسانی، ابلاغ آیین نامه ها و طراحی محصولات جدید در راستای گسترش دامنه خدمات بانکی انجام می شود.
مهدیان در گفتگو با هادی ناصر رییس شعبه طارم زنجان، حسن سعادتی رییس شعبه سربیشه استان خراسان جنوبی، زهرا قاسم پور رییس شعبه لنگرود استان گیلان، مهدی منصوری رییس شعبه کردکوی استان گلستان، احمد سبحانی رییس شعبه ملاصدرا استان خراسان رضوی، گفت: با تلاش همکاران شبکه شعب طی سه سال اخیر 26 هزار میلیارد ریال تسهیلات در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری، 11 هزار میلیارد ریال قرض الحسنه ازدواج جوانان، حدود 25 هزار میلیارد ریال تسهیلات موضوع بند الف تبصره 18 پرداخت شده است.
مهدیان اهتمام همکاران در اجرای طرح های توسعه ای را ستودنی دانست و گفت: همچنین طی سال گذشته 10 هزار میلیارد ریال به بنگاه های متوسط و کوچک معرفی شده تسهیلات پرداخت شده است.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون در تماس های تلفنی با حمید مصباح زالی رییس شعبه مرکزی تبریز، رضا زحمت کش رییس باجه کوهبنان استان کرمان، محمدعلی آسیایی رییس شعبه استان گیلان و علی اصغر شفیعی رییس باجه دالاهو کرمانشاه بر اهمیت حفظ سلامت همکاران و مشتریان در مقابل بیماری کرونا تأکید ورزید و افزود: با شرایط به وجود آمده رعایت چارچوب ها برای ایمنی کارکنان و مشتریان و نیز صرفه جویی مصرف برق ضروری به نظر می رسد.
در این گفتگوها مهدیان از سلامت همکاران و وضعیت منابع و مصارف شعب مطلع گردید و همکاران نیز پیشنهادها و راهکارهای تخصصی را در راستای بهبود عملکرد و ارتقای سطح خدمات به سمع مدیرعامل بانک رساندند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 199
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران