پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 582950 تاریخ : 1400/03/31-11:39:53
,10028,
تحول در خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات سازمان تأمین اجتماعی

تحول در خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات سازمان تأمین اجتماعی

شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تأمین نقش کلیدی در پیشبرد برنامه های مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات سازمان تأمین اجتماعی دارد و با اقدامات گسترده صورت گرفته در این شرکت شاهد تحول و پیشرفت قابل توجهی در خدمات مبتنی بر IT سازمان تأمین اجتماعی هستیم.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، پروژه 3070 که برای کاهش 70 درصدی مراجعات مردم به شعب تأمین اجتماعی طراحی و اجرا شده است، یکی از مهمترین پروژه های حوزه فناوری اطلاعات این سازمان است. این پروژه از سال گذشته به اجرا گذاشته شد و تا اواخر سال به مرور و در فواصل زمانی یک هفته ای سرویس های 30 گانه غیرحضوری راه اندازی شدند.

مسئله مهم در پروژه 3070 پویایی این پروژه است که از زمان شروع این پروژه پیش بینی لازم برای پایش، اصلاح و ارتقاء دائمی آن صورت گرفته و اعمال اصلاحات و تغییرات مورد نیاز در ماه های اخیر و تکمیل پروژه اهمیت و حساسیت ویژه ای دارد.

حذف دفترچه های کاغذی و استقرار نسخه الکترونیک از دیگراقدامات بسیار مهم سازمان تأمین اجتماعی است که از سال گذشته با جدیت پیگیری می شود و مراحل نهایی و تکمیلی آن در دست اجرا است.

شرکت خدمات ماشینی تأمین برای پیشبرد این برنامه تغییرات و اصلاحات مورد نیاز را در سامانه های الکترونیکی تأمین اجتماعی انجام داده و امکان اطلاع و مشاهده بیمه شده از نسخ الکترونیک خود در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان فراهم کرده است.

اجرای نسخه جدید سرویس استعلام اصالت دارو سازمان غذا و دارو؛ اعمال کدهای تجویز خدمات تشخیصی در سامانه ها؛ توسعه مستمر سامانه های مرتبط با طرح نسخه الکترونیک و همچنین برقراری سرویس استعلام نسخ الکترونیک بیمه شدگان برای بیمه مرکزی و بیمه های تجاری از دیگر اقدامات شرکت خدمات ماشینی برای اجرای موفقیت آمیز پروژه نسخه الکترونیک است.

توسعه مرکز ارتباطات و نظارت مردمی یکی دیگر از اقدامات مهم سازمان تأمین اجتماعی است که شرکت خدمات ماشینی تأمین در اجرای آن نقش کلیدی دارد. با توسعه و ارتقاء ظرفیت این مرکز تعداد تماس های پاسخ داده شده از 52 هزار تماس در اسفند 99 به 133 هزار تماس در اردیبهشت 1400 رسیده است.

همچنین مدت زمان انتظار برای برقراری ارتباط با 1420 از 10 دقیقه در اسفند 99 به یک دقیقه در اردیبهشت 1400 رسیده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 204
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران