پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 445620 تاریخ : 1397/10/22-14:30:30
,10025,
تحول آفرینی در بازار بیمه کشور، این بار با راه اندازی سامانه پرسش و پاسخ نمایندگان بیمه سامان

تحول آفرینی در بازار بیمه کشور، این بار با راه اندازی سامانه پرسش و پاسخ نمایندگان بیمه سامان

بیمه سامان یکی دیگر از پروژه های تحول آفرین خود را با عنوان «سامانه مدیریت دانش» رونمایی کرده که با پیاده سازی کامل آن علاوه بر روان کردن فرایند پاسخگویی به سوالات نمایندگان فروش، مجموعه ای دانش انباشته را در اختیار آنها قرار خواهد داد. با این روند در کنار دانش افزایی، امکان انتقال تجربیات نمایندگان در بستر فضای اینترنت فراهم خواهد شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه سامان، جعفر خامسی مدیر توانمند سازی شبکه فروش این شرکت با بیان این که هر روز ممکن است سوالات متعددی برای نمایندگان ایجاد شده و یا تجربه جدیدی در عملیات بیمه گری برای هر یک از آنها فراهم شود، گفت: در روش سنتی، برای پاسخ به سوالات باید به کارشناسان یا مدیران شرکت به صورت مستقیم مراجعه و یا در بهترین حالت از روش هایی مانند تماس تلفنی و یا ایمیل برای دریافت پاسخ استفاده کرد.

جعفر خامسی با تاکید بر این که این سامانه در راستای انتقال دانش و تجارب افراد در سازمان راه اندازی شده است، اظهار کرد: روند سنتی نه تنها وقت بسیار زیادی از بدنه کارشناسی شرکت را برای پاسخ به سوالات می گیرد، بلکه پاسخ ها و یا تجارب را میان نفرات محدود، متمرکز می کند، در حالی که بسیاری از سوالات، ممکن است میان نمایندگان مشترک باشد.

وی با اشاره به این که مدیریت کردن پرسش و پاسخ ها و نیز مدون کردن اطلاعات، اقدام مهمی است که می تواند دانش متراکم شده را به صورت دقیق میان افراد توسعه بدهد، گفت:  بیمه سامان با طراحی یک سامانه پرسش و پاسخ، این روند را سامان داده است.

به گفته خامسی، ایجاد این زیرساخت در تربیت، توسعه و راهبری نمایندگان بسیار اثرگذار خواهد بود و آنها را از طرح حجم قابل توجهی از پرسش ها بی نیاز خواهد کرد؛ همچنین برونداد نهایی این سامانه، ارتقای سطح کیفیت خدمات به ذینفعان به صورت آنلاین و در کمترین زمان خواهد بود.

مدیر توانمندنسازی شبکه فروش شرکت بیمه سامان مدیریت محتوایی سازمانی را هدف اساسی این سامانه خواند و ادامه داد: نمایندگان می توانند از اطلاعات موجود در این سامانه برای دریافت پاسخ سوالات معمول خود استفاده کرده و یا سوالات جدیدی را به منظور دریافت پاسخ از سوی کارشناسان شرکت، مطرح کنند.

وی با تاکید بر این که اطلاعات لازم برای نمایندگان مانند دستورالعمل های جدید، طرح های تشویقی و یا کمپین های تبلیغاتی شرکت نیز از طریق همین سامانه در قالب پیامک، ایمیل سازمان و بر روی اپلیکیشن طراحی شده به همه نمایندگان اطلاع رسانی می شود، اظهار کرد: اطلاعات موجود بر روی این سامانه، برای همه نمایندگان حکم سند واحد را دارد، بنابراین از انتشار اطلاعات متعدد و گاه متناقض در حوزه های مختلف جلوگیری خواهد شد.

خامسی پاسخگویی به سوالات متداول و ارائه اطلاعاتی که هر نماینده باید آنها را داشته باشد را رسالت جدی این سامانه دانست و گفت: با راه اندازی این پروژه، می توان گفت شرکت بیمه سامان در راستای ارتقای سطح کیفیت خدمات به ذینفعان برای نخستین بار در صنعت بیمه، موضوع انتقال دانش به نمایندگان را از طریق یک سامانه داخلی عملیاتی کرده است.

وی همچنین از همکاری با یک استارت آپ در راه اندازی این طرح خبر داد و خاطرنشان کرد: این سامانه با تعداد مشخصی کارشناس توسط شرکت اداره می شود، بنابراین وقت سایر کارشناسان و مدیران شرکت برای رسیدگی به سایر امور شرکت آزاد خواهد بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 237
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران