پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 581779 تاریخ : 1400/03/12-12:37:00
,10025,
تبیین استفاده از رسانه های اجتماعی در تعاملات میان شرکت های بیمه، نمایندگی های فروش و مشتریان

همگام با پژوهش در صنعت بیمه:

تبیین استفاده از رسانه های اجتماعی در تعاملات میان شرکت های بیمه، نمایندگی های فروش و مشتریان

بیمه تعاون در راستای سیاست های ترویج علم در صنعت بیمه، اقدام به دستاوردهای پژوهشی متخصصان آکادمیک کرده است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، این شرکت نظر به اهمیت بهره مندی علم کاربردی، اقدام به بیان دستاوردهای کاربردی مقالات پژوهشی کرده است؛ بر این اساس، در نخستین بررسی، مقاله «تبیین استفاده از رسانه های اجتماعی در تعاملات میان شرکت های بیمه، نمایندگی های فروش و مشتریان» نوشته « نرگس دل افروز، علیرضا فرخ بخت فومنی و محمدرضا خسروی» که در نشریه «مدیریت بازرگانی» منتشر شده است، مورد بازخوانی قرار گرفت.
در این مقاله که با هدف بررسی تأثیر استفاده از رسانه های اجتماعی در تعاملات میان شرکت های بیمه، نمایندگی های فروش و مشتریان انجام شده، 32 نفر از مدیران، 138 نفر از نمایندگان و 414 نفر از مشتریان بیمه ایران در استان گیلان مورد بررسی قرار گرفت.
در این تحقیق نتیجه گرفته شد که به کارگیری رسانه های اجتماعی در دفترهای مرکزی و شعب می تواند به فروش بیشتر کمک کرده و مشتریان را نیز به بهره مندی از فناوری ترغیب کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 202
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران