به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، محب خدایی با بیان این مطلب افزود: تبلیغات گردشگری چندان متناسب با ظرفیتهای کشور نیست و با برنامهریزیهایی که برای آینده نزدیک داریم، در این زمینه فعالتر میشویم. امیدواریم با ایدهسازی، فرصتهایی پیش بیاوریم تا بتوانیم این مجموعه را که میتواند معادل وزارت نفت برای کشور ارزآوری داشته باشد، به حرکت درآوریم.
وی تصریح کرد: «برگزاری جشنواره ملی و استانی «هنر ایرانی، نمای جهانی»، جلب مشارکت شبکههای تلویزیونی درون و برونمرزی در معرفی جاذبههای گردشگری، توجه و اهمیت به برندسازی انواع موضوعات گردشگری و معرفی ایران به گردشگران جهانی، تدوین بستههای سفرهای تلفیقی داخلی بر اساس مسیرهای گردشگری و ترویج نام تجاری گردشگری داخلی از جمله برنامههای تبلیغاتی ماست.
معاون گردشگری ادامه داد: از دیگر برنامههای معاونت گردشگری سازمان میراثفرهنگی، صنایعدستی و گردشگری در حوزه بازاریابی و تبلیغات بینالمللی، توجه به استفاده از شیوههای نوین بازاریابی از جمله فناوریهای ارتباطی، برنامهریزی و میزبانی از سفرهای آشناسازی با صنعت بههمت خبرنگاران، رسانهها و تجار است.
محبخدایی خاطرنشان کرد: اقتصاد گردشگری، مفاهیم گذشته را دچار تغییر ساخته و رویکرد جدیدی در مبانی راهبری باز کرده است، گردشگری دیگر محدود به گردشگری تفریحی نیست و با نفوذ به سایر حوزهها، نگرشها نسبت به قدرت اقتصادی این صنعت را متحول و دگرگون ساخته است.
وی یادآورشد: امروزه گردشگری کودک، گردشگری صنعت، گردشگری سلامت، گردشگری ماجراجویانه و دهها نوع دیگر از این موضوعات، صنعت گردشگری را به یکی از اولویتهای توسعهای و درآمد پایدار در کشورها بدل کرده است.