در این مراسم که سهیل سیاح عضو هیأت مدیره و معاون شبکه و امنیت شرکت پارس تکنولوژی سداد، مجید ترکمانی رئیس اداره کل شبکه و زیر ساخت بانک و جمعی از مدیران ارشد ادارات امور استانی بانک، شرکت داده ورزی سداد، شرکت پارس تکنولوژی سداد و جمعی از مدیران ارشد ایرانسل حضور داشتند، طرفین به بررسی زیرساخت شبکه ایرانسل در مسیر تحول دیجیتال و آشنایی با روند پشتیبانی از مشترکان سازمانی ایرانسل در این صنعت پیشرو، پرداختند.
همچنین محسن یوسف پور مدیرکل راهکارهای سازمانی ایرانسل نیز با تمرکز بر شیوه های جدید کسب و کارهای دیجیتال، به تشریح راهکارهای ایرانسل برای توسعه صنعت بانکداری اشاره کرد و گفت: امروزه، اقتصاد و فضای تعاملات اجتماعی، تحت تأثیر تحولات فناوری و فرصت های ناشی از آن، به شکل بی سابقه ای دستخوش تغییر شده اند. ایرانسل، در حوزه کسب وکار سازمانی، تبدیل شدن به شریک تجاری منتخب سازمان ها برای توسعه جغرافیایی، نفوذ در بازارها، افزایش اثربخشی کسب وکار و ارائه راهکارهای سازمانی را چشم انداز خود قرار داده و مأموریت خود را به ارمغان آوردن فرصت های فوق، برای افراد و سازمان ها تعریف کرده است تا بتوانند در کنار زندگی بهتر، موثرتر باشند.
وی اظهار کرد: ایرانسل با توجه به مأموریت راهبردی خود و به عنوان نخستین ارائه دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، آمادگی کامل و لازم برای ایجاد و برقراری شبکه اختصاصی در سازمان ها و صنایع را دارد و بر این اساس، ایرانسل تسریع در توسعه شبکه 5G در صنایع کشور و ارائه خدمات End to End برای ایجاد تحول دیجیتال در صنایع کشور، به ویژه صنعت بانکداری را در اولویت فعالیت های راهبردی خود قرار داده است.