پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 636395 تاریخ : 1402/03/06-22:36:44
,2,
تاکید معاون فناوری اطلاعات بانک ملی ایران بر نقش کلیدی اپراتورها در تحول دیجیتال بانکی

تاکید معاون فناوری اطلاعات بانک ملی ایران بر نقش کلیدی اپراتورها در تحول دیجیتال بانکی

عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه امروز تحول دیجیتال دیگر مراجعه به شعب بانک ها و معطلی را نمی پذیرد، گفت: تحول دیجیتال یعنی هر کس بتواند به صورت سلف سرویس خدمات بانکی خود را از طریق تلفن همراه و یا کیوسک دریافت کند که این موضوع در ابتدا نیاز به فرهنگ سازی گسترده در مجموعه بانک دارد و در گام بعدی، اپراتورها نقش بسیار کلیدی و موثری در این زمینه خواهند داشت.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بانک ملی ایران ، دکتر علیرضا ماهیار در نخستین سمینار آموزشی تحول دیجیتال در صنعت بانکی که با هدف تعامل بیشتر و آشنایی با ظرفیت های ایرانسل در تحول بانکداری دیجیتال و همچنین معرفی راهکارهای سازمانی ایرانسل ویژه بانک ها برگزار شد، ضمن قدردانی از ایرانسل به عنوان اولین اپراتور پیشرو در تحول دیجیتال صنعت بانکی کشور و با اشاره به شاخص 160 درصدی ضریب نفوذ تلفن های همراه در کشور افزود: به طور میانگین هر ایرانی دارای حساب بانکی، یک تلفن هوشمند است و این موضوع بدان معناست که هر کاربر شبکه بانکی مجهز به یک بانک هوشمند است.

در این مراسم که سهیل سیاح عضو هیأت مدیره و معاون شبکه و امنیت شرکت پارس تکنولوژی سداد، مجید ترکمانی رئیس اداره کل شبکه و زیر ساخت بانک و جمعی از مدیران ارشد ادارات امور استانی بانک، شرکت داده ورزی سداد، شرکت پارس تکنولوژی سداد و جمعی از مدیران ارشد ایرانسل حضور داشتند، طرفین به بررسی زیرساخت شبکه ایرانسل در مسیر تحول دیجیتال و آشنایی با روند پشتیبانی از مشترکان سازمانی ایرانسل در این صنعت پیشرو، پرداختند.

همچنین محسن یوسف پور مدیرکل راهکارهای سازمانی ایرانسل نیز با تمرکز بر شیوه های جدید کسب و کارهای دیجیتال، به تشریح راهکارهای ایرانسل برای توسعه صنعت بانکداری اشاره کرد و گفت: امروزه، اقتصاد و فضای تعاملات اجتماعی، تحت تأثیر تحولات فناوری و فرصت های ناشی از آن، به شکل بی سابقه ای دستخوش تغییر شده اند. ایرانسل، در حوزه کسب وکار سازمانی، تبدیل شدن به شریک تجاری منتخب سازمان ها برای توسعه جغرافیایی، نفوذ در بازارها، افزایش اثربخشی کسب وکار و ارائه راهکارهای سازمانی را چشم انداز خود قرار داده و مأموریت خود را به ارمغان آوردن فرصت های فوق، برای افراد و سازمان ها تعریف کرده است تا بتوانند در کنار زندگی بهتر، موثرتر باشند.

وی اظهار کرد: ایرانسل با توجه به مأموریت راهبردی خود و به عنوان نخستین ارائه دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، آمادگی کامل و لازم برای ایجاد و برقراری شبکه اختصاصی در سازمان ها و صنایع را دارد و بر این اساس، ایرانسل تسریع در توسعه شبکه 5G در صنایع کشور و ارائه خدمات End to End برای ایجاد تحول دیجیتال در صنایع کشور، به ویژه صنعت بانکداری را در اولویت فعالیت های راهبردی خود قرار داده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 203
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران