به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابطعمومی پست بانک ایران: در این نشست که با حضور مهندس حسنزاده رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل، غلامحسین صباغی عضو هیأت مدیره، رئیس و کارشناسان بازاریابی و تجهیزمنابع و ابراهیم کاردگر مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و مدیران بیمه آسیا برگزارشد، راههای گسترش همکاریها براساس تفاهمنامه منعقده مورد بررسی قرار گرفت.
مهندس حسنزاده در این نشست ضمن ابراز خوشحالی از همکاریهای بوجود آمده گفت: دفاتر پست بانک ایران به ویژه در روستاها و مناطق محروم بستر خوبی برای ارائه خدمات متنوع بیمه آسیا است و با عملیاتی شدن این تفاهمنامه علاوه بر هموطنان، بیمه آسیا و پست بانک ایران نیز بهرهمند میشوند.
وی در ادامه بر پیگیری، تعامل و گسترش همکاریهای دومجموعه تأکید کرد.
ابراهیم کاردگر نیز در این نشست تصریح کرد: ظرفیتها و توانمندیهای پست بانک ایران فرصت خوبی برای ارائه خدمات بیمهای در روستاها و مناطق دوردست است و به همین منظور بیمه آسیا درصدد است از این ظرفیتهای استفاده کند.
همچنین حسین ابطحی سرپرست ادارهکل بازاریابی و تجهیزمنابع پست بانک ایران در ادامه این نشست عنوان کرد: تشکیل جلسات کارشناسی، افتتاح حساب برای بیمه آسیا در شعبه پلچوبی تهران و انتقال منابع به این حساب، تهیه و تدوین برنامه نرمافزاری موردنیاز و راهاندازی آن در اولین دفترخدمات بانکی، صدور آزمایشی 25 فقره بیمهنامه و راهاندازی درگاه APG برای دریافت الکترونیکی بیمهنامهها از مهمترین اقدامات انجام شده میباشد.
وی افزود: انتقال منابع بیمه آسیا، فروش خدمات بیمهای در دفاتر منتخب، تعریف APG برای شعب بانک و ایجاد آن در وبسایت بیمه آسیا و فعالسازی کیوسک الکترونیکی در نمایندگیهای بیمه آسیا از مهمترین برنامهها در این راستا میباشد.
گفتنی است: پیش از این، تفاهمنامه همکاری بین پست بانک ایران و بیمه آسیا جهت ارائه خدمات متنوع بیمهای به هموطنان در سراسر کشور به ویژه روستاها و مناطق محروم امضاء شده بود.