پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 134669 تاریخ : 1394/03/06-04:53:07
,2,16,17,
تأکید مسئولان پست‌بانک ایران و‌ بیمه آسیا برگسترش همکاری‌ها

تأکید مسئولان پست‌بانک ایران و‌ بیمه آسیا برگسترش همکاری‌ها

مسئولان پست‌بانک ایران و بیمه آسیا در نشست مشترکی برگسترش همکاری‌های متقابل به منظور عملیاتی شدن تفاهم‌نامه منعقده جهت ارائه خدمات بیمه‌ای درسطح کشور به ویژه روستاها و مناطق محروم از طریق دفاترخدمات‌بانکی تأکید کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌عمومی پست بانک ایران: در این نشست که با حضور مهندس حسن‌زاده رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل، غلامحسین صباغی عضو هیأت مدیره، رئیس و کارشناسان بازاریابی و تجهیزمنابع و ابراهیم کاردگر مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و مدیران بیمه آسیا برگزارشد، راه‌های گسترش همکاری‌ها براساس تفاهم‌نامه منعقده مورد بررسی قرار گرفت.
مهندس حسن‌زاده در این نشست ضمن ابراز خوشحالی از همکاری‌های بوجود آمده گفت: دفاتر پست بانک ایران به ویژه در روستاها و مناطق محروم بستر خوبی برای ارائه خدمات متنوع بیمه آسیا است و با عملیاتی شدن این تفاهم‌نامه علاوه بر هموطنان، بیمه آسیا و پست بانک ایران نیز بهره‌مند می‌شوند.
وی در ادامه بر پیگیری، تعامل و گسترش همکاری‌های دومجموعه تأکید کرد.
ابراهیم کاردگر نیز در این نشست تصریح کرد: ظرفیت‌ها و توانمندی‌های پست بانک ایران فرصت خوبی برای ارائه خدمات بیمه‌ای در روستاها و مناطق دوردست است و به همین منظور بیمه آسیا درصدد است از این ظرفیت‌های استفاده کند.
همچنین حسین ابطحی سرپرست اداره‌کل بازاریابی و تجهیزمنابع پست بانک ایران در ادامه این نشست عنوان کرد: تشکیل جلسات کارشناسی، افتتاح حساب برای بیمه آسیا در شعبه پل‌چوبی تهران و انتقال منابع به این حساب، تهیه و تدوین برنامه ‌نرم‌افزاری موردنیاز و راه‌اندازی آن در اولین دفترخدمات بانکی، صدور آزمایشی 25 فقره بیمه‌نامه و راه‌اندازی درگاه APG برای دریافت الکترونیکی بیمه‌نامه‌ها از مهمترین اقدامات انجام شده می‌باشد.
وی افزود: انتقال منابع بیمه ‌آسیا، فروش خدمات بیمه‌ای در دفاتر منتخب، تعریف APG برای شعب بانک و ایجاد آن در وب‌سایت بیمه آسیا و فعال‌سازی کیوسک الکترونیکی در نمایندگی‌های بیمه آسیا از مهمترین برنامه‌ها در این راستا می‌باشد.
گفتنی است: پیش از این، تفاهم‌نامه همکاری بین پست بانک ایران و بیمه آسیا جهت ارائه خدمات متنوع بیمه‌ای به هموطنان در سراسر کشور به ویژه روستاها و مناطق محروم امضاء شده بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 195
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران