پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 694458 تاریخ : 1403/08/10-10:47:30
,2,
تاکید مدیر عامل بانک ملی ایران بر جذب منابع پایدار و انضباط مالی در همایش بررسی عملکرد اداره امور شعب اصفهان

تاکید مدیر عامل بانک ملی ایران بر جذب منابع پایدار و انضباط مالی در همایش بررسی عملکرد اداره امور شعب اصفهان

نجارزاده در همایش بررسی عملکرد شش ماهه اول سال 1403 اداره امور شعب استان اصفهان بر ضرورت توجه به انضباط مالی و تقویت مدیریت منابع و مصارف به عنوان یک ضرورت در شعب تاکید کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر ابوالفضل نجارزاده در این همایش که جمعی از اعضای هیأت مدیره، هیأت عامل، معاونان، رؤسای ادارات کل و تنی چند از روسای حوزه ها و شعب استان اصفهان حضور داشتند، اظهارداشت: نظارت و برنامه ریزی برای مدیریت بهینه منابع و مصارف بانک امری لازم و ضروری است و براساس هدفگذاری ها و برنامه ریزی های صورت گرفته انضباط مالی باید در اولویت باشد.

وی بر لزوم برنامه ریزی در راستای بهبود تراز نقدینگی، کسب سهم از بازار و به دنبال آن خدمت رسانی شایسته و مطلوب به مشتریان تأکید کرد.

نجارزاده در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت توسعه شبکه ارزی، تقویت بانکداری شرکتی، استفاده از ابزارهای مالی و تعهدی برای ارائه خدمات بهینه به مشتریان و فعال شدن همه ظرفیت های بانک در راستای جذب منابع پایدار و ارزشمند و افزایش کسب سهم بازار همسو با سیاست های راهبردی و اعتباری بانک در سال جاری را مهم دانست.

دستیابی به تحول با کار گروهی

مدیرعامل بانک در بخشی از این همایش ضمن قدردانی از عملکرد واحدهای صف و ستاد، اظهارداشت: یکی از مهمترین برنامه ها و اولویت های سال جاری بانک، ارائه مطلوب ترین و شایسته ترین خدمات غیرحضوری به مشتریان است که در این راستا همه همکاران باید بکوشند با کار گروهی به این هدف دست یابیم.

مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه با تقدیر از همکاری و مشارکت مطلوب و مؤثر تمامی کارکنان اداره امور شعب استان اصفهان که در پیشبرد اهداف بانک طی امسال نقش آفرین بودند و توانستند زمینه سودآوری بانک را فراهم کنند ، با اشاره به محدودیت ها و مشکلات موجود، مهم ترین اهداف و اولویت های بانک ملی ایران برای سال آینده را تبیین کرد.

وی با توصیف این مطلب که با تکیه بر کارِ گروهی و توان همکاران می توان به تحول رسید و دستاوردهای جدیدی را خلق کرد، افزود: امسال بنا داریم با برنامه ریزی های صورت گرفته و هماهنگی های به عمل آمده، سهم بیشتری از بازار را به دست آوریم تا بانک را به عنوان بانکی ارزش آفرین و تحول آفرین معرفی کنیم.

وی با بیان این نکته که عملکرد شبکه ارزی بانک باید بیش از پیش تقویت شود، خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت های ارزی باید با برنامه ریزی های عملیاتی از این فرصت به قدر کافی استفاده کرد.

نجارزاده با برشمردن این نکته که کارکنان بانک ملی ایران با تلاش توانسته اند تصویری درست از بانکداری مطلوب و سازنده را در جامعه به جا بگذارند.

مدیرعامل در خصوص مسائل معیشتی کارکنان نیز گفت: مسائل معیشتی کارکنان مورد توجه مدیران ارشد بانک است و بی وقفه و در حد قوانین موجود به آن رسیدگی می شود.

مدیر عامل بانک ملی ایران با اشاره به اینکه افزایش سهم بانک در تمامی شاخصه های نظام بانکی با اهمیت است، خاطرنشان کرد: در سال آینده اجرای تسهیلات تکلیفی براساس بودجه تخصیص یافته عملیاتی خواهد شد.

افزایش سهم بازار با برنامه ریزی دقیق در بانک

وی با بیان این که کارکنان صف در سراسر کشور موتور محرکه و شتاب دهنده بانک هستند، تصریح کرد: تمرکز بر انضباط مالی و مدیریت نقدینگی امکان موفقیت و خلق ارزش در بانک را افزایش می دهد.

مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه این همایش ضمن تبیین اهداف و راهبردهای بانک، گفت: با تکیه بر ظرفیت ها و با برنامه ریزی می توان در شاخصه های مختلف سهم خوبی از بازار را گرفت و در راستای رفع ناترازی بانک اهتمام ورزید.

دکتر نجارزاده در ادامه این همایش به تفویض و افزایش حدود و اختیارات رؤسای ادارات امور شعب استان ها و مناطق اشاره کرد و یادآور شد: با اصلاح حدود و اختیارات، رؤسای ادارات می توانند چابک تر به امور مشتری مداری و بازاریابی رسیدگی کنند.

وی در ادامه تدوین برنامه راهبردی بانک را در بلند مدت با اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: این استان با توجه به ظرفیت های موجود باید بتواند در راستای جلب رضایت مشتریان و ارائه خدمات بهینه گام های استواری بردارد.

وی در پایان این همایش در مورد موضوعات و سؤالات مطرح شده از سوی کارکنان به تبادل نظر و گفت وگو با آنها پرداخت و رهنمودهای لازم در این زمینه را ارائه داد.

گفتنی ست؛ افزایش رفاه همکاران، توسعه زیرساخت های فناوری، سرعت بخشی به وصول مطالبات، توسعه بانکداری جامع، جذب منابع، حفظ مشتریان و حسن خلق و ارتباط صمیمی با مشتریان نیز از دیگر محورهای سخنان دکتر نجارزاده در این همایش بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 209
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران