پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 522503 تاریخ : 1399/08/20-22:14:21
,2,
تاکید مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری بر بهبود کیفیت خدمات

تاکید مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری بر بهبود کیفیت خدمات

مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری به صورت ویدئو کنفرانس با پزشکان و کادر درمانی استان ها گفت و گو کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ،در این جلسه حسینعلی سخندان مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری بیمارستان بانک ملی ایران ضمن قدردانی از زحمات پزشکان و کادر درمانی در خصوص مبارزه با بیماری کرونا به بررسی مشکلات و ارایه راهکارهای لازم در این خصوص پرداخت.
سخندان در این جلسه بر لزوم اجرای بهینه خدمات در راستای پیشبرد اهداف و بالابردن کیفیت خدمات تاکید کرد.
گفتنی است با گذشت حدود 9 ماه از آغاز اپیدمی کرونا، صد ها بیمار کرونایی توانسته اند با مراجعه به این بیمارستان از خدمات درمانی آن استفاده کنند.
این مرکز درمانی با ده ها نفر کادر اداری، درمانی، پزشک و پرستار خود گرچه روزهای سختی را سپری می کند، اما همه امکانات خود را در اختیار بیماران به ویژه بیماران مبتلا به کرونا قرار داده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 204
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران