به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از بانک ملی : کریمی در این همایش که اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه یک کشور و مسئولان اداره امور شعب استان اردبیل نیز حضور داشتند، ضمن قدردانی از تلاش همکاران، تدابیری درخصوص ارتقای جایگاه بانک ملی ایران ارائه کرد و گفت: مسئولیت مدیران و کارکنان، حفظ و حراست از حریم بانک و پاسخگویی مناسب به مشتریان است که البته همه ارکان بانک نیز به این مهم واقفند و آن را به خوبی اجرا میکنند.
وی بر اهمیت وصول مطالبات معوق تاکید کرد و گفت: باید با برنامهریزی منسجم، تعامل با مشتریان و استفاده از ابزارهای مختلف، وصول مطالبات را مدیریت کنیم.
در ابتدای این همایش ایرج اکبرپور رئیس اداره امور شعب استان اردبیل گزارش جامعی از عملکرد و جایگاه اداره امور شعب این استان نسبت به سایر بانکها ارائه کرد.
در پایان این همایش پانل پرسش و پاسخی برگزار شد و عضو هیأت مدیره به سوالات همکاران پاسخ داد. همچنین در ادامه این سفر، عضو هیأت مدیره با حضور در استان آذربایجان شرقی از شعبه سراب و همچنین شعب غدیر و علامه امینی این شهرستان بازدید و با مدیران و کارکنان این شعب از نزدیک دیدار و گفتوگو کرد. در این بازدید اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه یک کشور ، حسن سعیدی اصل رئیس اداره امور شعب استان آذربایجان شرقی و ایرج اکبرپور رئیس اداره امور شعب استان اردبیل و جمعی از مسئولان، عضو هیأت مدیره را همراهی میکردند.