پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 352597 تاریخ : 1397/04/27-18:55:11
,2,
تاکید عضو هیات مدیره بانک ملّی ایران بر جذب منابع با رویکرد حفظ مشتریان وفادار

تاکید عضو هیات مدیره بانک ملّی ایران بر جذب منابع با رویکرد حفظ مشتریان وفادار

اولین دوره همایش بررسی عملکرد سه ماه ابتدای سال 97 ادارات امور شعب منطقه دو کشور بانک ملی ایران با حضور مسعود خاتونی عضو هیات مدیره، اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور و تنی چند از مدیران بانک در شهر تاریخی بسطام سمنان برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران؛ مسعود خاتونی ضمن قدردانی بابت برگزاری این همایش دو روزه و یادآوری تاکیدات مدیرعامل بانک بر جذب منابع ارزان قیمت، مدیریت هزینه ها و کسب درآمدها با رویکرد درآمدهای غیرمشاع و کارمزدی و همچنین نظارت عالی بر مصارف گفت: مدیران باید تلاش خود را در اتخاذ تصمیم گیری های به موقع، سریع، صحیح و اثرگذار به کار گیرند.

وی ضمن تاکید بر لزوم برنامه ریزی دقیق در راستای تحقق اهداف ابلاغی و اجرای منویات مقام معظم رهبری در حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: باید بهره مندی حداکثری از پتانسیل های موجود کشور، ظرفیت نیروهای جوان و توانمند، ارتقای دانش مذاکره و افزایش میزان اعتماد مورد توجه قرار گیرند.

خاتونی با بیان اینکه بررسی عملکرد ادارات مرکزی با توجه به ضرورت حمایت واحدهای ستادی از واحدهای صف بانک در دستور کار قرار گرفته است، ادامه داد: جذب منابع بر اساس قانون شورای پول و اعتبار، در سایه سرویس دهی مطلوب و حفظ مشتریان وفادار و شاخص امکان پذیر است.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران علاوه بر فعالیت های اقتصادی، فعالیت های فرهنگی و اجتماعی را نیز از دیگر وظایف بانک ملی ایران برشمرد و گفت: فعالیت های ارزنده بانک در حوزه های مختلف نتیجه زحمات و تلاش های مدیران و همکاران است.

وی در پایان بر لزوم ایجاد فرهنگ ترازنامه ای، ارتقای بهره وری و توجه به بانکداری الکترونیک تاکید کرد.

همچنین اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور بانک نیز در این همایش از جایگاه مدیریتی در شرایط کنونی کشور به عنوان یک مسئولیت خطیر یاد کرد و خدمت رسانی به مردم را موهبتی الهی و کسب موفقیت های ارزنده در حوزه های مختلف را حاصل وفاق رهبری و مسئولان دانست.

وی همچنین بر لزوم بازنگری در سیاست های ابلاغی، ارتقای ریسک پذیری، رفع مشکلات و خلاء های موجود، افزایش ابتکارات تیمی، نوآوری و تحول و همچنین ارتقای دانش و آگاهی تاکید کرد.

همچنین بهرام واقفی رییس اداره کل تحقیقات و برنامه ریزی بانک نیز با اشاره به برنامه های بانک ملی ایران در افزایش سودآوری و کاهش هزینه ها، مدیریت دارایی و املاک تملیکی و کاهش مطالبات را مورد تاکید قرار داد.

 

در این همایش روسای ادارات کل سرمایه انسانی، پیگیری و وصول مطالبات و روسای ادارت امور شعب منطقه دو کشور بانک نیز حضور داشتند.

لازم به ذکر است ،در بررسی عملکرد سه ماهه اول سال جاری،اداره امور شعب سمنان حایز رتبه اول در منطقه دو کشور و رتبه دوم کشوری با تحقق 55و65 درصدی اهداف شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 204
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران