پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 494816 تاریخ : 1398/09/16-17:40:27
,2,
تاکید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر برنامه ریزی و توجه ویژه به سرمایه انسانی بانک

تاکید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر برنامه ریزی و توجه ویژه به سرمایه انسانی بانک

برات کریمی در همایش بررسی عملکرد اداره امورشعب استان آذربایجان شرقی که با حضور سعداله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت وروابط عمومی، حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور، حسن سعیدی اصل مدیر کل امور بازرسی و حسابرسی، عادل غلامی رئیس اداره امور شعب استان و دیگر مسئولان برگزار شد، بر برنامه ریزی و توجه ویژه به سرمایه انسانی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این همایش عضو هیات مدیره، استفاده از اعتبارنامه های داخلی (ال سی داخلی)، خرید دین و ضمانت نامه ها، فروش املاک مازاد و دارایی ها، ادغام شعب به خصوص در مراکز استان ها به منظور افزایش درآمد بانک و مدیریت هزینه ها و همچنین جبران کسری کارکنان را امری ضروری و لازم الاجرا دانست.

برات کریمی در ادامه سخنان خود عملکرد مناسب این اداره امور شعب را در سطح استان و منطقه یک کشور مورد تقدیر قرار داد و گفت: باید با برنامه ریزی و توجه بیشتر به منابع انسانی در جهت نیل به اهداف بانک گام برداریم.

وی کشف نیروهای توانمند، با تجربه و دارای دانش را برای انتخاب در پست های مختلف مورد تاکید قرار داد.

 در ادامه این همایش سعداله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، ضمن اشاره به اهمیت استفاده از رمز یکبار مصرف و سامانه 60 به تشریح محاسن و استفاده لاجرم از این ابزار پرداخت.

مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، رمز موفقیت یک روابط عمومی قوی را در مهارت و توانایی افراد در برقراری ارتباط موثر با دیگران دانست.

در ادامه فتحی بیرانوند مدیر امور منطقه یک کشور کسب رتبه اول در منطقه یک کشور را مرهون زحمات و کارکرد مناسب و هدفمند همکاران و مسئولان استان برشمرد.

حسن سعیدی اصل مدیر امور بازرسی و حسابرسی نیز با اشاره به بهداشت اعتباری، رعایت دستورالعمل های بانکی، اعلام به موقع سوء جریانات به مسئولان را مهم خواند و از همه همکاران خواست تا تسهیل و تسریع در انجام امور مشتریان، احراز هویت و استعلام تعهدات را جزو یکی از اولویت های کاری خود مدنظر قرار دهند.

عادل غلامی رئیس اداره امور شعب استان آذربایجان شرقی رعایت اخلاق، انصاف و ایجاد همدلی و همکاری، افزایش رضایت مندی، تسهیل و تسریع در فرآیند ارائه خدمات، تکریم مشتریان و توجه به سودآوری شعب را از اولویت های کاری این استان برشمرد.

در پایان از رئیس اداره امور شعب، همکاران نمونه و شعب برتر به جهت عملکرد مطلوب با اهدای لوح تقدیر شد.

همچنین مدیران ارشد بانک در ادامه سفر خود به این استان، از شعب زعفرانیه و تبریز بازدید کردند.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 202
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران