به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران ، توکلی با حضور در سی و سومین مجمع عمومی سالیانه اتحادیه اتوبوسرانی های شهری کشور که به دعوت این اتحادیه برگزار شد، بیان داشت: توانمندسازی اقشار ضعیف و نیازمند جامعه از اهداف بانک قرض الحسنه مهرایران است و در طول 11 سال فعالیت خود در قالب طرح های مختلف برای رفع احتیاجات ضروری، تامین هزینه های درمان و ایجاد اشتغال خرد این قشر از جامعه تلاش کرده است.
وی افزود: در تازه ترین اقدام بانک، تفاهم نامه سه جانبه ای میان بانک قرض الحسنه مهر ایران ، اتحادیه اتوبوسرانی و تاکسیرانی های کشور و بیمه دانا منعقد شده است تا عزیزان شاغل در اتحادیه با کمک تسهیلات ارزان قیمت این بانک نسبت به خرید بیمه نامه های مورد نیاز خود اقدام کنند.
توکلی با اشاره به همکاری موفق بانک و بیمه دانا و کاهش دغدغه های بسیاری از مردم جامعه بیان داشت: از ابتدای این همکاری بیش از 12 هزار بیمه نامه صادر شده است که با انعقاد تفاهم نامه جدید، انتظار می رود متقاضیان استفاده از این خدمات افزایش چشمگیری داشته باشند.
وی با بیان آثار و برکات قرض الحسنه و جایگاه آن در نزد خداوند متعال گفت: خداوند متعال همواره آبروی مومن را حفظ می کند و قرض الحسنه گشایشی است تا افراد بتوانند مشکلات خود را با حفظ کرامت انسانی حل کنند.
در ادامه مجمع، کاردگر مدیر عامل شرکت بیمه دانا با تجلیل از عملکرد بانک قرض الحسنه مهرایران در اجرای تفاهم نامه فی ما بین اظهارداشت: برای اولین بار در کشور صنعت بیمه و صنعت بانکداری در کنار هم قرار گرفته و بانک با اعتماد به این همکاری، تسهیلاتی را بدون نیاز به ضامن، بدون نیاز به مراجعه حضوری به بانک و در کمترین زمان ممکن در اختیار متقاضیان قرار می دهد.
وی افزود: به دنبال آن هستیم تا این همکاری را در آینده ی نزدیک گسترش دهیم و در حوزه های مختلف بیمه از خدمات این بانک در جهت رفاه و آسایش مردم استفاده کنیم تا بتوانند خدمات بیمه ای را آسان و سهل خریداری کنند.