وی افزود: نظر ما این است که شرایط بازنشستگان باید به نحوی بهبود یابد که همکارانی که امروز شاغل هستند، آینده خوبی را فراروی خود ببینند و با آرامش خیال از آینده ، انگیزه مضاعفی برای کار و تلاش خود در ذهن داشته باشند.
معاون منابع انسانی با مطلوب ارزیابی کردن رابطه بانک با بازنشستگان خود، تاکیدکرد: بسیاری از سازمان ها پس از بازنشستگی، ارتباط شان با افراد بازنشسته قطع می شود اما در بانک ملی ایران به دلیل عمیق بودن پیوندها، این ارتباط قطع نمی شود و بازنشسته همچنان نسبت به بانک ملی ایران احساس علاقه می کند و این رویکرد همدلانه بانک با بازنشستگان در میان دیگر سازمان ها، نمونه است.
وی بیان کرد: تکریم پیشکسوتان و سالخوردگان از نظر فرهنگ دینی ما هم یک ضرورت است و بانک ملی ایران اهتمام دارد که مدیران عالی طی جلساتی با بازنشستگان، نظرات آنها را در مورد مسائل مختلف اخذ کنند.
سید جعفر میرزاده موسوی رئیس اداره کل سرمایه انسانی نیز در این نشست به برخی ابهامات و سوال های اعضای کانون درباره مسائل معیشتی بازنشستگان، پاسخ داد.
وی در این نشست گفت: در دیدارهای مختلفی که با بازنشستگان عزیز داشته ایم، در حد امکان همواره پاسخگوی دغدغه های آنها بوده ایم و از این پس نیز با محوریت کانون بازنشستگان بانک ملی ایران پاسخگوی دغدغه های آنها خواهیم بود.
کمال حاجتی رئیس اداره کل رفاه و درمان هم در این نشست به تشریح اقدامات بانک ملی ایران در امور رفاهی و درمانی بازنشستگان پرداخت.
و ابراز امیدواری کرد که با همکاری کانون بازنشستگان بانک ملی ایران گام های موثرتری برای بهبود خدمات رفاهی و درمانی بازنشستگان برداشته شود.
در این نشست اعضای کانون بازنشستگان بانک ملی ایران ضمن تشریح دیدگاه های خود درباره دغدغه های بازنشستگان، راهکارهای پیشنهادی خود را در این زمینه ارائه دادند.