پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 449794 تاریخ : 1397/12/05-17:24:20
,17,
تاکید بر بی طرفی و امانت داری در فعالیت های حوزه بازرسی و تخلفات اداری

معاون توسعه مدیریت و منابع در مراسم معارفه مدیر کل جدید بازرسی وزارت اقتصاد عنوان کرد؛

تاکید بر بی طرفی و امانت داری در فعالیت های حوزه بازرسی و تخلفات اداری

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات، بر بی طرفی و امانت داری در فعالیت های این بخش تاکید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شادا، علی عسکری با بیان این مطلب اظهار داشت: دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات باید نسبت به ارزیابی ها و موضوعاتی که از داخل و بیرون وزارتخانه به آنان اعلام می شود، بطور مستقل و بی طرف قضاوت کند و امانت دار باشد.

 ‎وی تصریح کرد: تمرکز ما در حوزه تخلفات اداری به عنوان حوزه ای گسترده با شعبات متعدد، باید بر روی پیشگیری و جلوگیری از وقوع تخلف از سوی کارکنان باشد.

 ‎عسکری همچنین در حوزه ارزیابی عملکرد، با اشاره به ارایه مطلوب فعالیت های سایر بخش های وزارتخانه توسط دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات، تاکید کرد: در این حوزه با تهیه گزارش ها و ارزیابی هایی که صورت می گیرد، باید از عملکرد وزارتخانه دفاع کرد.

 ‎معاون توسعه مدیریت و منابع در بخش دیگری از سخنان خود، عبداللهی، مدیر کل جدید دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات را فردی متخصص و مسلط به مباحث و موضوعات مربوط به بازرسی معرفی و ابراز امیدواری کرد: قطعاٌ با بکارگیری تجارب و تخصص وی، شاهد تحول و ارتقاء فعالیت های این دفتر خواهیم بود.

 ‎عسکری همچنین از خدمات باقری، مدیرکل سابق دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات قدردانی کرد.

 در ادامه این مراسم که با حضور تعدادی از مدیران ستادی و معاونین و کارکنان دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات برگزار شد، عبداللهی با تشریح برنامه های خود، بر تقویت مدیران سازمان بعنوان رویکردی مهم تاکید کرد.

 ‎وی همچنین یکی از مشکلات موجود در دستگاه های نظارتی را وجود موازی کاری بین این دستگاه ها عنوان کرد و گفت: باید با همکاری همکاران درون سازمان و اعمال موارد اصلاحی و تقویت بخش های نظارتی در سازمان های زیر مجموعه،حجم پرونده های ارجاعی به ستاد وزارتخانه را کاهش دهیم.

 ‎گفتنی است، تحصیلات مدیرکل جدید دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت اقتصاد در مقطع دکتری مدیریت و مرحله دفاع از پایان نامه قرار داشته و مدیرکلی امور مجلس دیوان محاسبات و کشور، مشاور برنامه و بودجه دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو کمیته آموزش دیوان محاسبات کشور نیز از جمله مسئولیت هایی است که وی قبلا عهده دار بوده است.

 وی همچنین سابقه تدریس دروس مالیه عمومی و بودجه، مدیریت و حسابرسی و تالیف چندین مقاله در موضوعات تخصصی را در کارنامه علمی و پژوهشی خود دارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 193
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران