پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 619863 تاریخ : 1401/07/04-11:47:13
,2,
تاکید بر بازنگری مدل خدمت دهی در شعب در جلسه کمیته مضمون بانکداری جامع بانک ملی ایران

تاکید بر بازنگری مدل خدمت دهی در شعب در جلسه کمیته مضمون بانکداری جامع بانک ملی ایران

در هشتمین جلسه کمیته مضمون استراتژیک بانکداری جامع (مشتری محوری سابق) بانک ملی ایران، بر بازنگری مدل های خدمت دهی در شعب تاکید شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمد شیریجیان عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و تحول بانک در این نشست که با هدف پایش راهکارهای ذیل مضمون استراتژیک بانکداری جامع برگزار شد، با اشاره به اهمیت این راهکارها در جاری سازی استراتژی ها و تحقق اهداف بانک، بر لزوم انتقال آن به مدیران ارشد بانک تاکید کرد.

در این نشست همچنین بر اهمیت ارایه خدمات به صورت غیرحضوری و همکاری بیشتر واحدهای صف وستاد در پیاده سازی دقیق و منظم پروژه های این حوزه تاکید شد.
خروجی پروژه های اعتباربخشی به داده های مشتریان، بازنگری مدل خدمت دهی در شعب (بهبود تجربه مشتریان) و بخشبندی کلان مشتریان از دیگر موارد مورد بررسی در این جلسه بود.
در این نشست روسا، معاونان و کارشناسان ادارات کل بانکداری تجاری، بانکداری شرکتی و سرمایه گذاری، بانکداری خرد و کسب و کارهای کوچک، سازمان و روش ها، سرمایه گذای و امور شرکت ها، روابط عمومی و اطلاعات بانکی حضور داشتند و مدیران به ارائه وضعیت پیشبرد راهکارها و تشریح چالش های اجرایی آنها پرداختند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 205
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران