در این نشست همچنین بر اهمیت ارایه خدمات به صورت غیرحضوری و همکاری بیشتر واحدهای صف وستاد در پیاده سازی دقیق و منظم پروژه های این حوزه تاکید شد.
خروجی پروژه های اعتباربخشی به داده های مشتریان، بازنگری مدل خدمت دهی در شعب (بهبود تجربه مشتریان) و بخشبندی کلان مشتریان از دیگر موارد مورد بررسی در این جلسه بود.
در این نشست روسا، معاونان و کارشناسان ادارات کل بانکداری تجاری، بانکداری شرکتی و سرمایه گذاری، بانکداری خرد و کسب و کارهای کوچک، سازمان و روش ها، سرمایه گذای و امور شرکت ها، روابط عمومی و اطلاعات بانکی حضور داشتند و مدیران به ارائه وضعیت پیشبرد راهکارها و تشریح چالش های اجرایی آنها پرداختند.