پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 313008 تاریخ : 1396/10/14-15:12:32
,2,
تاکید اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران بر لزوم بهینه شدن خدمات بانکی

تاکید اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران بر لزوم بهینه شدن خدمات بانکی

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران میزان مطالبات بانک در استان کرمان را مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی در همایش یک روزه بررسی عملکرد اداره امور شعب کرمان ابراز امیدواری کرد تا پایان سال، این اداره امور به رتبه های برتر کشور در زمینه جذب سپرده بپیوندد.

مسعود خاتونی دیگر عضو هیات مدیره بانک ملی ایران نیز در این همایش نظام بانکی را متعلق به کل کشور دانست و گفت: حذف کلمه رقیب در نظام یانکی باعث می شود بانک ها به جای سهم خواهی، کسب و کار خود را ارتقا دهند.

وی افزود: در این صورت شرایطی بهینه ای برای جامعه ایجاد شده و اقیانوس آبی تداعی می شود، به طوری که از ظرفیت موجود حداکثر استفاده می شود.

کاووس ایرج پور معاون حقوقی و وصول مطالبات بانک نیز در این همایش بر لزوم مساعدت با بدهکاران بانک تاکید کرد و از عزم جدی برای وصول مطالبات معوق خبر داد.

در این همایش، قوامی رییس اداره امور شعب‌ کرمان نیز توضیحاتی درباره وضعیت این اداره ارایه کرد و در ادامه با پرسش های همکاران پاسخ داده شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 205
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران