وی در ادامه با بیان این مطلب که بانک ملی ایران با تمام توان در خدمت نیازهای مالی آحاد جامعه است، افزود: با توجه به حرکت بانک در مسیر ارائه خدمات بهینه به مشتریان و تامین نیازهای مالی آحاد جامعه ضروری است، روسای حوزه های سراسر کشور با ارتباط و نزدیک کردن صف و ستاد و بیان راهکارهای لازم ما را در دستیابی به دستاورها و موفقیت های هر چه بیشتر بانک یاری کنند.
بیژن مقدم بیرانوند عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی تهران بانک ملی ایران با اشاره به توانمندی های روسای حوزه های سراسر کشور در بخش های مختلف برای رفع ناترازی بانک گفت: سه حوزه در استان های تهران، قم و البرز بیشترین منابع را به خود اختصاص داده اند که این موضوع اهمیت حوزه ها را در فاکتورهای مهمی نظیر بازاریابی، مشتری مداری، تقویت فرهنگ سازمانی و ... برای موفقیت بانک نشان می دهد.
وی در ادامه با بیان این که تاثیر اقدامات نوآورانه و خلاقانه موجب رضایتمندی مشتریان و در نهایت موفقیت بانک خواهد شد، تصریح کرد: بیان دیدگاه ها و نظرات کارشناسی در کنار ارائه راهکارهای لازم پیرامون مسایل و مشکلات، ما را در تصمیم گیری های پیش رو کمک خواهد کرد.
مقدم بیرانوند در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: اگر امروز بتوانیم به خوبی به نقاط ضعف خودمان پی ببریم بی شک آینده ای روشن با موفقیت های بی شمار در انتظارمان است.
در ادامه این همایش محمد نجف زاده عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو بانک ملی ایران برگزاری این همایش را ایجاد فرصت جهت تبادل نظر و بیان مشکلات و ارائه راهکارها و پیشنهاد به منظور تقویت تعامل بین واحد های صف و ستاد برشمرد و اظهار داشت: روسای حوزه های بانک از نیروهای متخصص بانک هستند که می توانند با تکیه بر دانششان ما را در توسعه بانک یاری کنند.
وی با اشاره به نقش روسای حوزه ها در پیشبرد اهداف و برنامه های بانک، افزود: حرکت همه جانبه برای شناسایی نقاط ضعف و قوت بانک در کارگروه های این همایش به بهبود و پیشبرد اهداف بانک کمک خواهد کرد.
وی سامانه بام بانک ملی ایران را مصداق بارز یک سامانه بروز و بی رقیب دانست و یادآور شد: باید همه با مشارکت گسترده در جهت جذب منابع بیشتر و اعتلای نام بانک گام برداریم.