به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، غلامرضا مهرجو افزود: تأمین اجتماعی در راستای تحقق دولت الکترونیک و ارائه خدمات به صورت غیرحضوری گام های مؤثری برداشته است و یکی از مهمترین دستگاه ها و سازمان های پیشرو و برتر در این زمینه است که این امر در جهت توسعه و پیشرفت بسیار مؤثر و قابل تقدیر است.
وی پیرامون اجرای طرح نسخه الکترونیک گفت: اجرای این طرح به مراجعه کنندگان در رفع بسیاری از مشکلات کمک می کند و باعث تسریع در کارها می شود.
مهرجو اضافه کرد: این طرح در استان بوشهر و شهرستان گناوه آغاز شده است ولی برای توسعه بیشتر و تکمیل خدمات نیاز به زیرساخت های بیشتری دارد که باید همه در این راستا تلاش کنند.
سرپرست تأمین اجتماعی بوشهر نیز در این دیدار پیرامون حذف دفترچه خدمات درمانی گفت: اجرای طرح باعث می شود که بسیاری از دغدغه های بیمه شدگان در زمینه تمدید و همراه داشتن دفترچه رفع می شود و بسیاری از هزینه ها کاهش می یابد.
عباس دیری افزود: اجرای این طرح در بسیاری از مراکز در حال اجرا است و در برخی از مراکز نیز در حال پیگیری تا مشکلات رفع شود.
وی گفت: اجرای طرح 3070 که در آن 30 نوع خدمت تأمین اجتماعی به صورت غیر حضوری انجام می شود و یکی دیگر از طرح های این سازمان است که در حال اجراست و باعث کاهش مراجعات حضوری به شعب و مراکز شده است.
وی خاطر نشان کرد: با توسعه خدمات غیرحضوری، کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران در هر زمان و مکانی می توانند خدمات مورد نیاز خود را به آسانی دریافت کنند.