پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 452698 تاریخ : 1398/01/21-10:26:12
,10025,
تا آخردر کنار مددجویان آسیب دیده کمیته امداد امام خمینی(ره) ایستاده‌ایم

اطلاعیه بیمه تجارت نو درخصوص سیل های اخیر کشور؛

تا آخردر کنار مددجویان آسیب دیده کمیته امداد امام خمینی(ره) ایستاده‌ایم

بیمه تجارت ­نو، پیشگام در پرداخت خسارات وارده، در مناطق آسیب ­دیده سیل‌های اخیر کشور حضور یافته و طبق قرارداد منعقده با کمیته امام امداد خمینی(ره)، کلیه تعهدات بیمه ­ای و اجتماعی خود در قبال مددجویان خسارت دیده را ایفا خواهد کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت نو، به دلیل اهمیت بیمه گذار و با نگاه اعتقادی و کمک رسانی به مددجویان کمیته امداد، مدیرعامل بیمه تجارت ­نو از نخستین ساعات بروز حادثه در مناطق سیل زده حضور یافته و درجریان این بازدید، اصل خدمتگزاری به مددجویان بالاخص اقشار آسیب­ دیده از حادثه اخیر، حفظ شان والای انسانی و به خصوص وضعیت معاش آنها را مورد اهمیت ویژه قرار داد. از آنجا که بر اثر سیلاب های اخیر کسب و کار، مزارع و باغات مددجویان تحت تاثیر قرارگرفته،

وی بر تسریع انجام تعهدات و امدادرسانی در این مناطق تاکید موکد داشت.

بیمه تجارت ­نو، توفیق خدمت ­رسانی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر کشور را با بهره مندی از مزیت خدمات آنلاین در اختیار داشته و در این راستا با سرعت عمل برگرفته از تخصص تیم ­های‌ ارزیاب خسارت، برنامه ­ریزی­ های مدیران ارشد شرکت و بستر خدمات آنلاین، موفق به اجرای تعهدات در کوتاهترین زمان و پیشگام از سایر شرکت های بیمه‌ای در این قرارداد گردیده است.
وفق برنامه ­های ابلاغی از سوی مدیرعامل؛ تیم­ های ارزیاب خسارت با نظارت و رهبری مستقیم معاونان و مدیران ارشد بیمه‌تجارت­ نو، ضمن امدادرسانی به آسیب ­دیدگان در شهرستان‌های خسارت دیده، اجرای کلیه تعهدات مربوط به قرارداد کمیته امداد را در دستور کار خود قرار داده ­اند.
در باره این مهم رهنمودهای مدیر عامل برای مدیریت هرچه بهتر ارزیابی و پرداخت خسارت های سیل دردو حوزه تبیین شد:

1) تاکید بر تسریع امدادرسانی و پرداخت خسارت ­های وارده به منظور آرامش خاطر آسیب ­دیدگان و کاهش آسیب های  روحی و روانی ایشان.

2) عرضه خدمات بیمه­ ای به متقاضیان پوشش­‌های بیمه‌­ای.

نوراللهی، ضمن قدردانی از تلاش معاونان‌ مدیرعامل، مدیران ستادی و همکاران شعب بیمه تجارت­ نو، به آسیب دیدگان و مددجویان در سراسر کشور اطمینان خاطر داد با توجه به تدابیر و برنامه ریزی‌های اندیشیده شده و نگاه حمایتی بیمه مرکزی ج.ا.ا، سندیکای بیمه­ گران، هماهنگی با مدیران ارشد بیمه مرکزی و قرارداد اتکایی موجود با سایر بیمه­ گران اتکایی و به‌خصوص توانگری مالی شرکت بیمه تجارت ­نو، خللی در پرداخت خسارات به وجود نخواهد آمد.
سکاندار تجارت‌نو از توافقات مهم صورت گرفته در دیدارهای نوروزی با مدیران ارشد بیمه مرکزی خبرداده و ازحمایت­ های این نهاد در راستای ارائه هرچه بهتر خدمات به آسیب ­دیدگان حوادث اخیر قدردانی کرد. وی قرارداد امضا شده میان 12 شرکت بیمه‌ای با بیمه مرکزی را گامی موثر در ارائه هرچه بهتر خدمات بیمه­ ای در کشور عنوان کرده و حمایت­ های مدیران ارشد بیمه مرکزی از توافقات اتکایی را موجب دلگرمی شرکت­ های بیمه­ گر در اجرای هر چه بهتر تعهدات خود برشمرد.
درخاتمه نوراللهی تاکید داشت: خدمت به مددجویان کمیته امداد قطعا دارای برکات فراوانی است، لذا خانواده بزرگ بیمه تجارت‌نو به این مهم مفتخر بوده و تا آخر در کنار مددجویان و محرومان می‌ایستد و به وظیفه خود عمل می‌کند. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 209
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران