پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 669821 تاریخ : 1402/08/09-19:48:37
,10025,
بیمه گران استفاده از فناوری های نوین را در صدر برنامه های خود بگنجانند

معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی در نشست هم اندیشی مدیران بیمه ملت:

بیمه گران استفاده از فناوری های نوین را در صدر برنامه های خود بگنجانند

معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی در نشست هم اندیشی معاونین، مدیران و روسای شعب بیمه ملت ضمن تبریک فرارسیدن بیستمین سالگرد تاسیس این شرکت، گفت: سهم بازار بیمه ملت مطلوب است و امیدواریم شرکت بتواند با ثبات مدیریتی این مسیر را به همین شکل ادامه دهد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، علی بنیادی معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی با اشاره به اینکه در کشور ما بیمه یک کالای لوکس محسوب می شود، افزود: در این شرایط هر چقدر شبکه فروش تلاش کند و هر چه خدمات نوین طراحی شود، باز به این خاطر که بیمه یک کالای لوکس محسوب می شود، نتیجه مطلوب به دست نمی آید.

وی خاطرنشان کرد: عوامل مختلفی در پایین بودن ضریب نفوذ بیمه موثر است و توسعه فرهنگ بیمه امری است که شرکت های بیمه و بیمه مرکزی متولی آن هستند. بنیادی افزود: توسعه شبکه فروش با محصولات قابل فروش، در کنار توانمندی شبکه فروش برای همه گیر کردن فرهنگ بیمه می تواند کارآمد باشد.

معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی گفت: آنچه پیش روی صنعت بیمه در دنیا گشوده شده این است که بتوانیم از بازارهای نوین فناورانه در این صنعت استفاده کنیم و بیمه گران ما باید استفاده از فناوری های نوین را در صدر برنامه های خود بگنجانند.

وی با بیان این که آسیب شناسی هایی صورت گرفته که نشان می دهد از مرحله محاسبه گری تا پرداخت خسارت، ناترازی هایی مشاهده می شود، افزود: در مراحل ارزیابی خسارت تا بازپرداخت به مشتری، بیشترین نیاز به تعامل با مشتری احساس می شود و عدم توسعه متوازن فناوران در این فرایند دیده می شود.

بنیادی با تاکید بر این که اصل مسئولیت اجتماعی در صنعت بیمه به مفهوم رفع ناترازی های موجود است، خاطرنشان کرد: جلب اعتماد مشتری یک اصل انکارناپذیر است که باید به آن دست یافت. شرکت های بیمه هم باید بتوانند از ظرفیت های موجود به خوبی استفاده کرده و خدمات مناسبی به مردم ارائه دهند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 204
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران