پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 580759 تاریخ : 1400/02/29-15:38:40
,10025,
بیمه کوثر رتبه نخست روابط عمومی صنعت بیمه را کسب کرد

به انتخاب بیمه مرکزی

بیمه کوثر رتبه نخست روابط عمومی صنعت بیمه را کسب کرد

معاونت ارتباطات، امور مشتریان و بازاریابی بیمه کوثر به انتخاب بیمه مرکزی و با کسب 6 عنوان برتر، رتبه نخست جشنواره روابط عمومی های صنعت بیمه را کسب کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، به همت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران هشتمین جشنواره «روابط عمومی های صنعت بیمه»، هم زمان با 27 اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد.

معاون ارتباطات، امور مشتریان و بازاریابی بیمه کوثر با اشاره به اینکه در سال گذشته به علت همه گیری کرونا این همایش برگزار نشد، گفت: برای همایش امسال 9 محور «انتشارات»، «ارتباط با رسانه ها»، «امور تبلیغاتی»، «روابط عمومی الکترونیک»، «مطالعات (پژوهش های اجتماعی)»، «ارتباطات (درون سازمانی و برون سازمانی)»، «مدیریت و برنامه ریزی»، «سلامت و بیمه» و «خلاقیت و نوآوری» از طرف بیمه مرکزی اعلام شد تا روابط عمومی های صنعت با ارایه فعالیت ها، عملکرد و محصولات خود به رقابت بپردازند.
احمدرضا عصاری کسب جوایز متعدد از سوی بیمه کوثر در جشنواره های گذشته را نشان از عملکرد بیمه کوثر در راستای برنامه ها و اهداف بیمه مرکزی به منظور توسعه فرهنگ بیمه دانست و افزود: در جشنواره 1400، هیات داوران حمید شکری خانقاه، داود زارعیان، حمید ضیایی پرور، احمد یحیایی ایله ای و سیدشهاب سید محسنی پس از بررسی آثار دریافتی رتبه های اول تا سوم را در هر محور معرفی کردند و مطابق انتظار، بیمه کوثر با کسب دو عنوان اولی، یک عنوان دومی و سه عنوان سومی با موفقیت به کار خود در این جشنواره پایان داد.
وی کسب 6 عنوان برتر را بهترین عملکرد در بین روابط عمومی های صنعت دانست و افزود: بیمه کوثر در بخش «ارتباط با رسانه ها» و «پژوهش های اجتماعی» رتبه اول، در بخش «مدیریت و برنامه ریزی» رتبه دوم و در بخش «انتشارات»، «خلاقیت و نوآوری» و «امور تبلیغات» رتبه سوم را به دست آورد.
احمدرضا عصاری با تشکر از همکاران معاونت ارتباطات، امور مشتریان و بازاریابی که با تلاش و حمیت مثال زدنی خود توانستند بستر کسب این دستاوردها را فراهم کنند، خاطرنشان کرد: ماهیت کار روابط عمومی بین بخشی است و بی تردید اگر پشتیبانی همیشگی هیات مدیره، همکاری معاونان و مدیران ستادی و هماهنگی سرپرستی های استانی و نیز حمایت های مدیر، معاون، روسای ادارات و همکاران اداره کل روابط عمومی و امور بین المللی بیمه مرکزی نبود حصول موفقیتی در این سطح و قرار گرفتن در قله روابط عمومی صنعت بیمه برای شرکت میسر نمی شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 205
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران