به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقلاز روابط عمومی بیمه پارسیان ،نظر به مطالعات و ارزیابی های صورت گرفته بر مبنای طرح مشترک توسعه ملی در عملکرد بانک، بیمه و بورس که با همکاری سازمانها و دستگاه های دولتی از جمله سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران، وزارت امور اقتصاد و دارایی، سازمان بورس و اوراق بهادار و دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران انجام گردیده است، شرکت بیمه پارسیان با تکیه بر خلاقیت و ابتکار، ایجاد توسعه و رشد درون سازمانی و برون سازمانی در بخش های تخصصی همچون جلب اعتماد مشتریان با ارائه خدمات تخصصی، افزایش سرعت در ارائه خدمات، افزایش حداکثر سهم خود از بازار صنعت بیمه، توسعه و رشد شعب و نمایندگان فعال خود، ارتقا و سطح دانش فنی و کاربردی در پرسنل خود و بکارگیری نیروهای آکادمیک در حوزه بیمه طی سالهای 1391 و 1392 توانسته است به یک شرکت پیشرو، مبتکر و معتبر در ارائه خدمات بیمه تبدیل گردد. در این راستا مرکز تحقیقات و ارزیابی دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران با نظر به پویایی، رشد و تعالی صورت گرفته، شرکت بیمه پارسیان را در دو بخش تخصصی :
1. برگزیده دریافت نشان و استاندارد بین المللی عملکرد مطلوب در خدمات بیمه OPI از سوی اتحادیه اروپا
2. برگزیده دریافت نشان طلایی توسعه و پیشرفت سازمانی در صنعت بیمه
انتخاب نمود و طی مراسمی ویژه در اجلاس متخصصین «باینکس Bainex » ( دهمین اجلاس متخصصین و روسای بانک، بیمه و بورس و شرکت های تاثیرگذار در اقتصاد کشور) در حضور مقامات و مسئولین و رسانه های ملی حاضر، از شرکت بیمه پارسیان تقدیر و تجلیل بعمل آمد.
شایان ذکر است اجلاس متخصصین باینکس ( دهمین اجلاس متخصصین و روسای بانک، بیمه، بورس و شرکت های تاثیر گذار در اقتصاد کشور) روز هشتم خرداد ماه 1393 در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.