به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت نو؛ در شرایط بازار رقابتی صنعت بیمه، شرکت بیمه تجارت نو با هدف اصلاح فرآیندها، بهبود کیفیت ارائه خدمات و محصولات، افزایش رضایت مشتریان، همکاران و سایر ذی نفعان، استفاده بهینه از منابع و کاهش هزینه ها اقدام به استقرار سیستم مدیریت کیفیت نموده است و مصمم به بهبود مستمر سیستم مدیریت کیفیت و ارائه خدمات بهتر می باشد.
این گزارش می افزاید: بیمه تجارت نو آبان ماه سال 1400 موفق به دریافت گواهی نامه سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ایزو ISO 9001 از شرکت TUV AUSTRIA گردیده است.