به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، این جایزه 9 اسفند در چهاردهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی ازسوی وزیر صنعت، معدن، تجارت به آقای پورکیانی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران اهدا شد.
آقای پورکیانی، نخستین مدیرعامل بیمه ایران است که موفق به اخذ این جایزه ارزشمند شده است.
در حاشیه این مراسم، دکتر افتخاری، عضو هیات مدیره و معاون برنامه ریزی و نوآوری بیمه ایران گفت: با توجه به پیش گامی بیمه ایران در صنعت بیمه کشور، استقرار مدل تعالی سازمانی منطبق بر مدل سرآمدی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا - EFQM از سال 1393 با جدیت آغاز شد و امسال با حضور موفق در جایزه ملی تعالی سازمانی به ثمر نشست.
او افزود: این حرکت با تعیین جهت گیری سازمان از طریق پیاده سازی نظام جامع برنامه ریزی استراتژیک و بهرهگیری از تمامی ظرفیتهای سازمانی در جهت برآورده ساختن انتظارات و خواسته های فزاینده و بهحق ذینفعان شامل مشتریان، جامعه، کارکنان، سهامداران، دولت و ... به انجام رسید.
افتخاری با بیان این که پاسخگویی سریع و مطلوب به نیازهای مشتریان و ذی نفعان به صورت نظام مند و ساخت یافته از دیگر اهداف استقرار مدل تعالی سازمانی در بیمه ایران بوده است، اظهار کرد: روحیه تعالیجویی در شرکت بیمه ایران، در بیانیه چشم انداز "بیمه ایران، سرآمد در غرب آسیا" متبلور شده و کلیه اقدامات این شرکت در حوزه تعالی سازمانی، فراتر ار عناوین و افتخاراتی که بدان تعلق گرفته، در راستای تحقق این هدف است.
گفتنی است بیمه ایران سال گذشته نیز موفق به اخذ تقدیرنامه 4 ستاره از جایزه ملی تعالی سازمانی شده بود و امسال با دریافت تندیس بلورین، موفقیت بزرگی را برای صنعت بیمه کشور رقم زد.