پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 693461 تاریخ : 1403/05/31-18:44:37
,10025,
بیمه اتکایی، راه حل کاهش زیان و جذب پرتفوی مطلوب و مناسب

در نشست هم اندیشی با نمایندگان فروش و کارگزاران بیمه سرمد استان البرز مطرح شد:

بیمه اتکایی، راه حل کاهش زیان و جذب پرتفوی مطلوب و مناسب

در این نشست صمیمی، آموزگار ضمن تشکر از نمایندگان فروش و کارگزاران بیمه سرمد به جهت پرتفوی مطلوب و طرح ها و پیشنهادهای بیمه ای قابل قبول، استفاده از مزایای بیمه اتکایی را به منظور تقسیم ریسک و به عنوان راه حل کاهش زیان و جذب پرتفوی مطلوب و مناسب مطرح نمود.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، نشست صمیمی هم اندیشی با حضور جمعی از معاونین، مدیران ستادی، نمایندگان فروش و کارگزاران بیمه سرمد در استان البرز برگزار گردید.


در این نشست صمیمانه، آموزگار ضمن تشکر از نمایندگان فروش و کارگزاران بیمه سرمد به جهت پرتفوی مطلوب و طرح ها و پیشنهادهای بیمه ای قابل قبول، استفاده از مزایای بیمه اتکایی را به منظور تقسیم ریسک و به عنوان راه حل کاهش زیان و جذب پرتفوی مطلوب و مناسب مطرح نمود.

در بخش دیگری از این دیدار بزرگ زاده با اعلام آمادگی برای همکاری بلند مدت با نمایندگان فروش و کارگزاران شرکت، توانمندسازی و تقویت نمایندگان فروش و کارگزاران به عنوان بازوی عملیاتی بخش فروش شرکت های بیمه را از اقدامات اساسی در راستای افزایش پرتفوی شرکت برشمرد.

در ادامه مجیدی سرپرست مدیریت استان البرز، با تقدیر و تشکر از نمایندگان فروش و کارگزاران بیمه سرمد به لحاظ تلاش و تکاپو برای افزایش پرتفوی کم ریسک برای شرکت، تاکید داشت که احترام به بیمه شدگان و مشتری مداری از اصول اولیه و اولویت های بیمه سرمد در استان می باشد.

در پایان نمایندگان فروش و کارگزاران بیمه سرمد ضمن تشکر از حضور معاونین و مدیران شرکت در این نشست صمیمی، به بیان دغدغه ها و معضلات موجود پرداختند و معاونین شرکت نیز راهکارهای عملیاتی به منظور تسهیل و کاهش مسائل مطرح شده در اختیار نمایندگان قرار دادند.

گفتنی است این نشست با حضور آقایان محسن بزرگ زاده سرپرست معاونت بازرسی و شبکه فروش، علی آموزگار سرپرست معاونت فنی بیمه های غیر زندگی، آقائی عطا مدیر بازاریابی، حامد فرشباف ماهریان سرپرست مدیریت شعب و شبکه فروش، کامران فرهاد سرشت سرپرست مدیریت بیمه های زندگی، علی آفرین مدیر بیمه های درمان، عمر و حادثه و سید مسعود مجیدی سرپرست مدیریت استان البرز در روز سه شنبه 30 مرداد ماه در سالن کنفرانس مجموعه بانک صادرات استان البرز برگزار گردید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 197
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران