در این نشست صمیمانه، آموزگار ضمن تشکر از نمایندگان فروش و کارگزاران بیمه سرمد به جهت پرتفوی مطلوب و طرح ها و پیشنهادهای بیمه ای قابل قبول، استفاده از مزایای بیمه اتکایی را به منظور تقسیم ریسک و به عنوان راه حل کاهش زیان و جذب پرتفوی مطلوب و مناسب مطرح نمود.
در بخش دیگری از این دیدار بزرگ زاده با اعلام آمادگی برای همکاری بلند مدت با نمایندگان فروش و کارگزاران شرکت، توانمندسازی و تقویت نمایندگان فروش و کارگزاران به عنوان بازوی عملیاتی بخش فروش شرکت های بیمه را از اقدامات اساسی در راستای افزایش پرتفوی شرکت برشمرد.
در ادامه مجیدی سرپرست مدیریت استان البرز، با تقدیر و تشکر از نمایندگان فروش و کارگزاران بیمه سرمد به لحاظ تلاش و تکاپو برای افزایش پرتفوی کم ریسک برای شرکت، تاکید داشت که احترام به بیمه شدگان و مشتری مداری از اصول اولیه و اولویت های بیمه سرمد در استان می باشد.
در پایان نمایندگان فروش و کارگزاران بیمه سرمد ضمن تشکر از حضور معاونین و مدیران شرکت در این نشست صمیمی، به بیان دغدغه ها و معضلات موجود پرداختند و معاونین شرکت نیز راهکارهای عملیاتی به منظور تسهیل و کاهش مسائل مطرح شده در اختیار نمایندگان قرار دادند.
گفتنی است این نشست با حضور آقایان محسن بزرگ زاده سرپرست معاونت بازرسی و شبکه فروش، علی آموزگار سرپرست معاونت فنی بیمه های غیر زندگی، آقائی عطا مدیر بازاریابی، حامد فرشباف ماهریان سرپرست مدیریت شعب و شبکه فروش، کامران فرهاد سرشت سرپرست مدیریت بیمه های زندگی، علی آفرین مدیر بیمه های درمان، عمر و حادثه و سید مسعود مجیدی سرپرست مدیریت استان البرز در روز سه شنبه 30 مرداد ماه در سالن کنفرانس مجموعه بانک صادرات استان البرز برگزار گردید.