به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، این دوره های آموزشی در استان های اردبیل، گیلان، گلستان، سمنان، کردستان، همدان، کهگیلویه و بویر احمد، هرمزگان، فارس، کرمان، ایلام، خراسان شمالی، خراسان رضوی، مستقل مرکزی تهران، غرب و شرق تهران، مرکزی، قم، زنجان، قزوین، چهارمحال بختیاری، اصفهان، آذربایجان شرقی و غربی، از 25 اردیبهشت ماه تا اول خرداد ماه سال جاری برگزار شد.
محتوای این دوره های آموزشی آشنایی و کاربرد دستورالعمل بیمه های آتش سوزی، نحوه صدور و ثبت پرونده در نرم افزار فناوران، آشنایی و کاربرد دستورالعمل بیمه های باربری و نحوه صدور آن و کارگاه آموزشی عملی مراحل صدور بیمه های نامه های آتش سوزی و باربری بود.
بر اساس این گزارش، در پایان این دوره آموزشی که به اذعان دانش آموختگان بسیار سودمند واقع شده بود، گواهینامه حضور در دوره اعطا شد.
این گزارش می افزاید، این دوره آموزشی با هماهنگی های انجام شده توسط مدیران شعب و بیمه های آتش سوزی و باربری و سرمایه انسانی در محل سالن آموزش شعب، برگزار شد، ضمن اینکه دوره مجازی صدور و خسارت بیمه های آتش سوزی و باربری نیز توسط کارشناسان بیمه های آتش سوزی برای تمامی شعب اجرا شد.
پژمان نریمانی مدیر سرمایه انسانی بیمه سرمد، ضمن تشکر و قدردانی از مدیران شعب، بیمه های آتش سوزی و باربری و حضور نمایندگان و همکاران شعبه، برگزاری دوره های آموزشی را در ارتقای دانش کارکنان و نمایندگان و به روز رسانی دانش بیمه ای آنان، ضروری عنوان کرد.