پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 353935 تاریخ : 1397/05/17-18:22:02
,15,
بیانیه پایانی همایش هم اندیشی‌مدیران شرکت ملی پست

بیانیه پایانی همایش هم اندیشی‌مدیران شرکت ملی پست

همایش هم اندیشی مدیران شرکت ملی پست بعد از ظهر امروز چهارشنبه هفدهم مرداد ماه با صدور بیانیه ای به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، در متن این بیانیه آمده است:

با اذعان بر شعار همیشه همه جا با پست ایران از خداوند بزرگ و متعال مدد می‌خواهیم در راستای تحقق اهداف عالیه شرکت متبوع ما را یاری نماید تا بتوانیم با عزمی استوار و درک شرایط و آمادگی در ایجاد نقش، برای بالندگی سازمان خود، نسبت به رعایت اصول این بیانیه و موازین آن متعهد باشیم، براستی که این همایش فرصتی را فراهم آورد تا یکبار دیگر هویت جمعی و سازمانی خود را با مباهات  تمام مرور نمائیم. بدون شک جایگاه و آینده شرکت ملی پست در گرو زحمات و تلاش کارکنانی است که جمعی به افتخار بازنشتگی نائل، گروهی دیگر شاغل و در حال خدمت هستند و گروهی از فرزندان این سرزمین نیز در آینده مسئولیت‌های این شرکت را بر عهده خواهند گرفت، لذا در میثاقی جمعی ، خود را به اجرای موارد ذیل ملزم و متعهد می‌دانیم.

1. عدم جذب نیرو و استفاده از توان بخش خصوصی در صورت لزوم و با رعایت تشریفات مربوطه

2. ضرورت بازنشستگی کارکنان بلافاصله پس از 30 سال بدون قید و شرط

3. مدیریت در مصرف حامل‌های انرژی

4. انتخاب پیمانکاران بر اساس ضوابط و مقررات

5. چابک سازی واحدهای ستادی

6. عدم بکارگیری موزعین در سایر پستهای سازمانی

7. تعیین تکلیف مطالبات مشکوک الوصول و وصول سریع مطالبات

8. رعایت آئین نامه های معاملات مالی، استخدامی و رفاهی

9. پیگیری مفاد مربوط به اساسنامه در شورای اداری استانها در جهت عملیاتی نمودن آن و ارائه گزارش به ستاد

10. الزام به رعایت قانون برنامه پنجساله ششم توسعه و اسناد بالا دستی، با توجه به برنامه اجرایی که از سوی ستاد تهیه و ابلاغ گردیده است

11. الزام به استفاده از دستگاههای POS در واحدهای پستی

12. الزام به استفاده از M.POS جهت بهبود کیفیت خدمات پستی

13. شفافیت در ارائه ترافیکهای اخذ شده در سطح شبکه پستی و انطباق با واقعیت جهت قیمت تمام شده

14. ثبت به موقع اطلاعات املاک در سامانه سادا

15. کنترل و انطباق اعتبار اختصاص داده شده با هزینه های انجام شده

16. رعایت ضوابط قراردادی در کلیه قرادادها از حیث کسورات قانونی

17. GNAF یکی از پایه‌های اساسی اجرای دولت الکترونیک است، لذا ضمن تاکید مجدد بر تسریع در اجرای پروژه‌ها و بهره‌برداری عملیاتی از سرویسهای مکان‌محور شرکت ملی پست در اسرع وقت صورت پذیرد.

18. سیماک یکی از پروژه‌های اولویت‌دار اقتصاد مقاومتی است، ضمن تاکید بر تسریع پیاده سازی پروژه، پیگیری و ایجاد سرویسهای اررش افزوده در استانها مورد تاکید است.

19. کدپستی تنها بانک اطلاعات مکانی کشور است که یکی از شاخص‌های اجرای دولت الکترونیک محسوب می‌شود.لذا جمع‌آوری اطلاعات دقیق و بکارگیری صحیح آن در فرایندهای پستی که باعث ایجاد ارزش افزوده فراوان خواهد شد موردتاکید می‌باشد.

20. نرم‌افزارها، و سامانه‌های نرم افزاری دارائیهای شرکت ملی پست بوده لذا بهره‌برداری بهینه از نرم افزارهای عملیاتی و مدیریتی نظیر گزارهای مدیریتی مورد تاکید است.

21. فناوری اطلاعات، زیرساخت فرایندهای عملیاتی پستی است، لذا ضمن تاکید بر توسه زیرساختهای فناوری اطلاعات، بر استفاده بهینه از تجهیزات و زیرساختهای فناوری اطلاعات تاکید می‌گردد.

22. بر حفظ و نگهداری نیروهای انسانی متخصص در حوزه فناوری اطلاعات که سرمایه شرکت ملی پست است تاکید می‌گردد.

23. با توجه به ضرورت وجود اطلاعات و آمار دقیق بازنگری و اصلاح سامانه در چارچوب تصمیمات کارگروه مدیریت اطلاعات شرکت پست مورد تاکید است.

24. با توجه به الزام دولت مبنی بر اجرای پروژه قیمت تمام شده و ضرورت اجرای سریع این پروژه همکاری جدی و بموقع همه واحدهای اجرایی مورد تاکید است.

25. اعتماد عمومی آحاد مردم به امانتداری پست و سابقه بی نظیر و نیک تاریخی شرکت ملی پست، ارزشمندترین دارایی این شرکت است و همه مدیران و کارکنان متعهد خواهند بود همه تلاش خود را برای خلق آینده ای متفاوت و برندی فاخر بکار گیرند. 

26. «ارتقای کیفیت» و «طراحی سرویس های جدید» مبنی بر انتظار و نیاز مشتریان و جذب حداکثری ترافیک های پستی جامعه اولویت اصلی شرکت خواهد بود. همه استان ها قوی ترین، توانمندترین و با دانش ترین افراد زیرمجموعه خود را برای شنیدن صدای مشتری و برنامه ریزی و عمل در این دو حوزه بکار خواهند گرفت. تمامی کارکنان شبکه پستی در هر شرایطی در مقابل مشتریان پاسخگو خواهند بود.

27. جریان اطلاعات در همه حوزه های شرکت به عنوان رگ حیاتی و مبنای تصمیم گیری شرکت تلقی می شود که همه مدیران ستادی و اجرایی برای تحقق اصل صحت و دقت و سرعت در این جریان متعهد خواهند بود.

28. ارتقاء بهره وری در مجموعه شرکت ملی پست به عنوان یک هدف استراتژیک و جدی تلقی می شود و همه واحدها و حوزه های ستادی و اجرایی با اولویت و جدیت، الگوی پرداخت بر مبنای عملکرد (PFP) را پیاده سازی می کنند.

29. مدیران شرکت ملی پست نسبت به عملکرد نیروی انسانی زیرمجموعه خود مسئول اند و تمام تلاش عملی خود را برای ارتقاء انگیزش، آموزش و شنیدن صدای کارکنانشان خواهند گذاشت.

30. نگاه سیستمی، هوشمندسازی و استفاده حداکثری از فناوری، الگوی اصلی شرکت ملی پست در بهینه سازی و توسعه همه فرآیندها خواهد بود.

31. شرکت ملی پست وظیفه خود می داند از همه ظرفیت ها و قابلیت های خود برای ایجاد ارزش افزوده و خدمت رسانی بهینه به آحاد جامعه استفاده نماید و در این راستا تمرکز بر خلق ایده های نوآورانه و حمایت از استارتاپ های حوزه صنعت پست در کشور در دستور کار شرکت خواهد بود.

32. بازنگری در نحوه انتخاب کارشناسان روابط عمومی استانها و مناطق پستی بر اساس ارزیابی‌های انجام شده و با نظر دفتر روابط عمومی با توجه به شاخص‌های مطرح شده در همایش

33. حضور فعال و عضویت مدیران و 50% کارکنان استانها و مناطق در پیام‌رسان‌های داخلی تا پایان سال و نظارت بر محتوای بارگذاری شده

34. ارائه برنامه در خصوص تقویت برند و برندینگ در شرکت ملی پست با همکاری حوزه فنی و بازرگانی



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 195
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران