پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 226184 تاریخ : 1395/07/11-16:46:12
,1,
بی نیازی شهروندان به شعب با خدمات بانک شهر

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد:

بی نیازی شهروندان به شعب با خدمات بانک شهر

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با تاکید بر این‌که بانک‌ها باید به سمت تنوع در ارایه خدمات حرکت کنند، گفت: بانک شهر توانسته با ارایه خدمات نوین بانکی شهروندان را از مراجعه به شعب بی نیاز کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از بانک شهر، تقی کبیری با تاکید بر این‌که بانک‌ها باید به سمت تنوع در ارایه خدمات حرکت کنند، گفت: شهروندان باید بتوانند با خدمات رسانی بی وقفه بانک‌ها ، خدمات مورد نیاز بانکی خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهند.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی، با بیان این‌که کاهش وقت و صرفه جویی در زمان مردم باید از سوی بانک ها در نظر گرفته شود، افزود: بانک شهر با ارایه خدمات نوین در غالب شهرنت‌ها توانسته خدمات ممتازی به شهروندان ارایه کند.
این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: این نوع خدمت رسانی در حوزه پولی و مالی آثار بسیار مثبتی در حوزه خدمت رسانی به مردم و گردش مالی بانک خواهد داشت.
وی با بیان این‌که ارایه خدمات نوین بانکی گردش مالی در چرخه اقتصادی را تسهیل می کند، گفت: باید تمام بانک‌های ما در کشور به سمت و سوی ارایه خدمات الکترونیکی و دولت الکترونیک حرکت کنند.
کبیری خاطر نشان کرد: ارائه خدمات شبانه روزی به مردم نقطه قوتی است که منجر به رضایتمندی آنان از سیستم بانکی می‌شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 201
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران