به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ ناهید حیدری در جریان دیدار مردمی در شعبه 18 تهران بزرگ افزود: رویکرد سازمان تامین اجتماعی در ارائه خدمات غیرحضوری به بیمهشدگان، کارفرمایان و مستمریبگیران پس از حضور مدیریت فعلی، افزایش چشمگیری داشته است و پس از اجرای طرحهای ملی از قبیل دریافت فهرست بیمه به صورت اینترنتی، ابلاغ الکترونیکی، صورتحسابهای مطالباتی، صدور فیش حقوقی بازنشستگان، رویت سوابق بیمهای، پرونده الکترونیکی و اختصاص شماره تامین اجتماعی ( s.s.n ) هشتمین طرح ملی بازرسی الکترونیکی به بهرهبرداری رسید.
وی در خصوص مراحل تکمیل طرح بازرسی الکترونیک گفت: پروژه بازرسی الکترونیکی از 16 ماه پیش در شعبه 25 غرب تهران بزرگ و با بکار گیری بیش از 7 تیم عملیاتی و تخصصی آغاز و مقرر شد سیستم بازرسی الکترونیکی از سیستم بازرسی شعبه به طور کامل جدا و درخواستهای بازرسی و صف از سیستم تحت وب اخذ و از طریق اینترنت و خط موبایل جهت بازرسان ارسال شود و بازرسان پس از انجام بازرسی، نتیجه بازرسی را در محل کارگاه و در حین انجام بازرسی از طریق همان خط موبایل و اینترنت به شعبه ارسال کنند و پس از تایید نهایی توسط مسئول بازرسی به سیستم شعبه منتقل شود.
حیدری تاکید کرد: همه فرایندهای کاری جهت افزایش سرعت ارائه خدمات و بدون حضور کارفرمایان و بر اساس ارتباطات الکترونیکی انجام میگیرد.
مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ، اجرای طرح بازرسی الکترونیکی را در سازمان تامین اجتماعی یک تحول بزرگ در ارتقا سطح رضایتمندی بیمهشدگان، مستمریبگیران و کارفرمایان توصیف کرد و افزود: شفافسازی اطلاعات و عملکرد بازرسان، دسترسی به موقع به اطلاعات، روانسازی امور، افزایش سرعت ارائه خدمات به مخاطبان، پیگیری مطالبات کارفرمایان و بیمهشدگان بدون حضور در شعبه و امکان ارتباط و بهرهبرداری از بانکهای اطلاعات درون سازمانی از جمله محاسن اجرای این طرح است.