پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 433488 تاریخ : 1397/09/24-10:23:36
,10026,
بهبود شاخص عملکرد فنی بیمه ایران در 8 ماهه سال 97

بهبود شاخص عملکرد فنی بیمه ایران در 8 ماهه سال 97

بیمه ایران در 8 ماهه سال 97 با رشدی معادل 5‏/28 درصد افزایش در تولید حق بیمه و کاهش نسبت خسارت به میزان 18 % بهبود عملیاتی در این دو شاخص اساسی را در طی شش سال گذشته تجربه کرده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، محمد زاهدنیا معاون فنی بیمه ایران بااعلام وضعیت عملکرد فنی بیمه ایران اعلام کرد ، با تداوم برنامه اصلاح و بهبود شرکت، هم اکنون سهم پرتفوی بیمه های زندگی این شرکت که در سال گذشته 4 % بود به 5‏/8 % افزایش یافته و سهم بیمه درمان نیز با تعدیلات صورت گرفته به 10 % رسیده است. وی پس از بیمه های زندگی عمده رشد شرکت را در سایر رشته ها از جمله بیمه حمل و نقل کالا معادل 64% ، آتش سوزی 56 % و بیمه بدنه اتومبیل را 52 % اعلام نمود و در همین ارتباط در 8 ماهه 97، نسبت خسارت شرکت نیز از 79 % به 61 % کاهش یافته که در مجموع حاکی از بهبود عملکرد خسارت به میزان 18 درصد میباشد.

آقای زاهدنیا ضمن تشکر از همت ، تلاش و کوشش مجموعه مدیران و کارکنان وفادار و صدیق شرکت و شبکه نمایندگی حرفه ای متبوع ، موفقیت های اخیر حاصل شده را مرهون سیاستگذاری های شفاف مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره و روحیه مشتری مدارانه مجموعه همکاران بیمه ایران دانست و افزایش اعتماد روز افزون و پایدار عامه مردم و سازمانها ، مؤسسات و شرکتها را نیز در گرو قابلیت و توانمندی های ویژه و متمایز بیمه ایران در ایفای تعهدات در برابر بیمه گذاران شرکت می داند . معاون فنی بیمه ایران اعلام کرد که بیمه ایران با دارا بودن 000ر11 مرجع درمانی طرف قرارداد خود، در مقایسه با سایر گیرندگان خدمات درمانی و نهادهای بیمه گری رتبه نخست را در پرداخت و ایفای بموقع تعهدات صورتحسابهای بیمه درمان در اختیار دارد و بیان داشت ، کارایی و کارآمدی اولین سامانه الکترونیکی بیمه درمان ( سـدا ) در کشور ، سهولت دسترسی و رضایتمندی بیمه شدگان و مراجع درمانی را در پی داشته است.

آقای زاهدنیا در خصوص حمایت بیمه ایران از اقتصاد ملی کشور ، بر توسعه فعالیت واحد بیمه اتکایی و گسترش توافق نامه های کنسرسیومی داخلی اشاره کرد و به آن دسته از بیمه گذاران بیمه ایران که سرمایه بیمه خود را افزایش نداده اند ، تأکید نمود که در اسرع وقت ضمن مراجعه به دفاتر نمایندگی بیمه ایران در سراسر کشور نسبت به افزایش و روزآمدسازی سرمایه بیمه نامه بدنه اتومبیل ، بیمه نامه آتش سوزی ، مهندسی و سایر بیمه نامه های اموال خود اقدام نمایند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 524
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران