وی ضمن بازدید از بخش های مختلف این شعب، از نزدیک در جریان فعالیت های آن ها قرار گرفت و در ادامه با ارائه رهنمودهای لازم بر ضرورت ارتباط موثر کارکنان با مشتریان و توجه به نیازهای آن ها تاکید کرد.
دکتر فرزین در جریان این بازدید ها با بیان این که بانک ملی ایران در صنعت بانکداری از محصولات نوین ، خدمات فناورانه و نوآورانه منحصر به فردی داراست، اظهارداشت: مدیران و کارکنان شعب با معرفی محصولات الکترونیک و خدمات اعتباری نوین بانک به مشتریان می توانند از این امکانات برای رشد موقعیت شعب خود نهایت بهره را ببرند.
مدیرعامل بانک ملی ایران در این بازدیدها توجه به نیاز مشتریان، گسترش و توسعه خدمات «کران کارت» به منظور ارائه خدمات متنوع ارزی و ریالی به مشتریان بانک، گسترش خدمات الکترونیک، تقویت فعالیت های بازاریابی شعب و افزایش صدور ضمانت نامه را از جمله اولویت های اجرایی این شعب برشمرد.
گفتنی است، در جریان این بازدیدها مصطفی امیری قادی مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، محمد رضا عبدالملکی رئیس اداره کل حوزه مدیریت و مهدی سوهانیان رئیس اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران دکتر فرزین را همراهی می کردند.