به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک تجارت ، این اختلال از ساعت2 لغایت 5 بامداد روزهای جمعه نهم، شانزدهم و بیست و سوم شهریور ماه در خدمات الکترونیک شامل تلفن بانک، اینترنت بانک ، موبایل بانک، خدمات کارت و دستگاههای خودپرداز و POS بانک تجارت ایجاد می شود و پس از اتمام عملیات بروز رسانی سیستم ها ، خدمات مذکور طبق روال در اختیار مشتریان قرار می گیرد. روابط عمومی بانک تجارت از همکاری و صعه صدر مشتریان ارجمند قدردانی می نماید.
مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت با شماره 1554 به صورت شبانه روزی آمادگی پاسخگویی به عموم مشتریان را دارد.