پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 445874 تاریخ : 1397/10/24-12:24:03
,2,
به روز رسانی و توسعه خدمات و محصولات بانکداری الکترونیک، اهمیت اساسی در برنامه ریزی ها و اقدامات بانک کشاورزی دارد

عضو هیات مدیره بانک کشاورزی:

به روز رسانی و توسعه خدمات و محصولات بانکداری الکترونیک، اهمیت اساسی در برنامه ریزی ها و اقدامات بانک کشاورزی دارد

اتکای نیازهای نقدینگی بخش کشاورزی به بانک کشاورزی، ضمن ایجاد مسئولیتی سنگین برای این بانک ، ضرورت فعالیت این بانک برای تجهیز منابع بیشتر را ایجاب می کند و به همین دلیل ، جلب رضایت مشتریان و بهبود خدمت رسانی از راه به روز رسانی و توسعه خدمات و محصولات بانکداری الکترونیک، اهمیت اساسی در برنامه ریزی ها و اقدامات بانک کشاورزی دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، کیامرز قاسمی زانیانی عضو هیات مدیره این بانک در جلسه هم اندیشی که بعدازظهر یکشنبه 23 دی ماه سال جاری با حضور دکتر عباس معمارنژاد معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی  و دکتر عباس مرادپور مدیرکل دفتر امور بانکی و بیمه این وزارتخانه و مدیران ارشد بانک کشاورزی در محل ساختمان مرکزی این بانک در تهران برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار داشت: جمع کل سپرده های بانک کشاورزی تا تاریخ 18 دی ماه سال جاری 844 هزار میلیارد ریال است که نسبت به مقطع مشابه سال گذشته 33.7 درصد رشد نشان می دهد.

وی افزود: همچنین میزان سپرده های ارزان قیمت بانک کشاورزی نسبت به سال 96 بیش از 40 درصد رشد داشته است.

زانیانی در ادامه سخنان خود شاخص های عملکرد بانک در حوزه بانکداری الکترونیک را برشمرد و تصریح کرد: بانک کشاورزی با استقرار core banking، مدیریت راهبردی بیش از 24 سیستم کاربردی و سامانه الکترونیکی، 12 کانال ارتباطی و سامانه بانکی و راهبری سامانه های مرتبط با درجه بندی ریسک مشتریان، جایگاه بالایی در زمینه زیرساخت های بانکداری الکترونیک و ارائه خدمات بانکی به مشتریان دارد.

عضو هیات مدیره بانک کشاورزی افزود: کسب رتبه سوم در تعداد و رتبه چهارم در مبلغ تراکنش های شبکه پرداخت کشور، ارائه بهترین عملکرد در کاهش تراکنش های ناموفق در سیستم بانکی و برگزاری اولین رویداد استارت آپی بخش کشاورزی در شبکه بانکی fintech-farm از جمله موفقیت های بانک کشاورزی در حوزه بانکداری الکترونیکی و دانش بنیان است.

شایان ذکر است در این نشست، روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک، اعضای هیات مدیره و مدیران امور نیز به تشریح ماموریت، راهبردها، استراتژی و چالش های بانک کشاورزی در سال 1397 و ارائه گزارش عملکرد بانک در حوزه های مختلف در سال جاری و مقایسه آن با سال های گذشته پرداختند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 197
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران