محمد رضا پارسافرد افزود: با توجه به رقابت تنگاتنگ حاکم در میان شرکت های پخش و نیز فروشگاه های زنجیره ای عرضه کننده کالاهای تند مصرف، به کارگیری به روزترین استراتژی های رشد فروش برای بهره گیری از فرصت های بازار هدف، گسترش دامنه فروش و جذب مشتریان جدید، برای آنها الزامی است.
مدیر بازاریابی و توسعه کسب وکار بانک پارسیان به کالاهای پرمصرف اشاره کرد و گفت: کالاهای تند مصرف به کالاهایی گفته می شود که در بازار به سرعت فروخته و مصرف می شوند. این کالاها شامل محصولاتی هستند که مصرف کنندگان به طور مکرر و در دوره های کوتاه زمانی، خریداری می کنند.
محمدرضا پارسافرد، اظهار کرد: بانک پارسیان خدمات مختلفی را به افراد، مصرف کنندگان صنایع و کسب و کارها، شرکتها و حتی طرح های ملی اختصاص داده و همواره برای گسترش و توسعه اقتصادی کشور گام های مهمی را برداشته است.
وی تصریح کرد: بسته ویژه زنجیره تامین کالا های تندمصرف بانک پارسیان به عنوان یک ابزار مهم در ایجاد ارتباط و همکاری بین بانک و شرکت های پخش و فروشگاه های زنجیره ای مورد توجه قرار گرفته است. این بسته به شرکت ها این امکان را می دهد که به راحتی و با شرایط مطلوب تسهیلات مالی را دریافت کرده و برای گسترش کسب و کار خود استفاده کنند.
پارسا فرد افزود : از این رو، بسته ویژه زنجیره تامین کالا های تندمصرف بانک پارسیان به عنوان یکی از موثرترین و پرکاربردترین بسته های اعتباری در بازار مالی کشور شناخته می شود و به شرکت ها، فروشگاه های زنجیره ای و مصرف کنندگان نهایی امکان می دهد تا از امکانات متنوعی برای توسعه کسب و کار و خرید کالا ها بهره مند شوند.
امکان پرداخت تسهیلات با شرایط مطلوب به شرکت های پخش و فروشگاه های زنجیره ای
مدیر بازاریابی و توسعه کسب و کار بانک پارسیان، تصریح کرد: در گام اول و بدون هیچ پیش شرطی مشتریان با تمرکز گردش مالی از طریق محصولات بانک پارسیان مانند؛ حساب جاری و شرکت تجارت الکترونیک پارسیان مانند؛ پایانه های فروشگاهی و درگاه های اینترنتی پارسیان می توانند تا سقف 25 درصد از گردش حساب خود را در قالب تسهیلات مبنا دریافت کنند.
پارسا فرد در ادامه گفت: بعد از دوره سه ماهه در ادامه، بانک پارسیان به واسطه تسهیلاتی با عنوان همراهی آماده همکاری با شرکت ها و مجموعه های همکار است.
وی گفت: تسهیلات همراهی متناسب با کارکرد این شرکت ها و با شرایط ترجیحی ارائه می شود و مشتریان این بانک می توانند از نرخ 4 تا 23 درصدی این تسهیلات بهره مند شوند.
مدیر بازاریابی و توسعه کسب و کار بانک پارسیان اظهار کرد: این تسهیلات با عناوین مختلف سرمایه در گردش خرید تجهیزات می تواند در اختیار شرکت ها قرار گیرد. همچنین انواع دیگر خدمات از جمله عقد خرید دین نیز به این کسب و کار ها ارائه می شود.
طراحی محصولی به عنوان کارت مولتی سگمنت اعتباری
وی ادامه داد: همچنین برای تکمیل این زنجیره محصولی با نام کارت مولتی سگمنت پارسیان نیز طراحی شده است که می تواند در بخش فروش و مشتریان شرکت های همکار کمک زیادی کند .
پارسا فرد گفت: این کارت می تواند حد اعتباری شرکت های دریافت کننده خدمات از پخش کننده ها را افزایش دهد. این خدمات با تفاهم نامه ای که بین بانک و شرکت پخش و فروشگاه امضا می شود می تواند با ارائه تسهیلات اعتباری کمک شایان توجهی به تامین کالا های مورد نیاز کند.
وی ادامه داد: مصرف کنندگان نهایی مشتریان فروشگاه ها هم در قالب عقد قرارداد (FMCG) با بانک پارسیان می توانند کارت مولتی سگمنت بانک پارسیان را دریافت کنند. این بستر منحصر به فرد می تواند در قالب یک کارت و با سگمنت های مختلف به مشتریان ثابت این فروشگاه ها خدمات اعتباری ارائه دهد.
پارسافرد ادامه داد: مشتریان با استفاده از کارت مولتی سگمنت می توانند از خدمات باشگاه مشتریان بانک پارسیان و همچنین خرید از فروشگاه های طرف قرارداد بانک پارسیان استفاده کنند.
وی تاکید کرد: برای رفاه حال مشتریان کسب و کار های همکار بانک در این قسمت نیز امکان ارائه تسهیلات اعتباری با نرخ 4 الی 23 درصد وجود دارد. همچنین کارکنان شرکت های همکار نیز می توانند در قالب های مختلف از تسهیلات بانک پارسیان استفاده کنند.
پارسافرد تصریح کرد : از سوی دیگر به جز خدمات بانکی اکثر شرکت های فعال در زنجیره ارزش محصولات و کالاهای تندمصرف که نیاز به یکسری سرویس ها و خدمات آی تی شخصی شده دارند می توانند از طریق سامانه پارس بانک پارسیان تمامی خدمات مورد نیاز را دریافت کنند. همچنین بستر بانکداری باز بانک پارسیان با عنوان کبالت امکان ارایه سرویس های تخصصی را به این صنعت فراهم می کند.
پارسا فرد در پایان گفت: علاوه بر تمام خدمات فوق الذکر مشتریان این بانک می توانند از خدمات شرکت لیزینگ وبیمه پارسیان نیز برای اخذ بیمه با تخفیف های جذاب و همچنین خرید ماشین آلات با شرایط ترجیحی استفاده کنند.