در این جلسه علیرضا ماهیار با اشاره بر اهمیت پاسخگویی خودکار (اتوماتیک) در مراکز تماس، به ارائه راهکارهای لازم به منظور تسریع در روند تامین سامانه جدید برای مرکز تماس پرداخت.
در ادامه، علیرضا صادقی، مالک مضمون بانکداری جامع نیز خواستار بررسی عملکرد کارگروه پاکسازی داده و تکمیل اطلاعات مشتریان از طریق وب سرویس های بیرونی شد.
در طول این نشست که روسا، معاونان و کارشناسان ادارات کل بانکداری تجاری، بانکداری شرکتی و سرمایه گذاری، بانکداری خرد، سازمان و روش ها، روابط عمومی، شبکه و زیرساخت و اطلاعات بانکی با دبیری اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک حضور داشتند، مدیران پروژه ها به ارائه وضعیت پیشبرد راهکارها و تشریح چالش های اجرایی آنها پرداختند.
سناریوهای پیشبرد سریع تر پروژه های CRM و ملی پیک (پس از طی دوره تست دو هفته ای) بررسی و پیشنهادهایی برای بهبود کیفیت خروجی های پروژه اعتباربخشی به داده های مشتریان و بخش بندی کلان مشتریان ارائه شد.