پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 624238 تاریخ : 1401/12/09-18:11:45
,2,
برگزاری یازدهمین جلسه کمیته مضمون بانکداری جامع

برگزاری یازدهمین جلسه کمیته مضمون بانکداری جامع

یازدهمین جلسه کمیته مضمون استراتژیک بانکداری جامع با هدف پایش راهکارهای ذیل مضمون یادشده با حضور عباس شفیعی رئیس هیات مدیره ، علیرضا ماهیار عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات علیرضا صادقی عضو هیات عامل معاون بانکداری جامع و برگزار شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این جلسه عباس شفیعی ضمن اشاره به پرداختن به وضعیت مشتریان غیرفعال، بر لزوم تحلیل داده های مشتریان تاکید کرد.

در این جلسه علیرضا ماهیار با اشاره بر اهمیت پاسخگویی خودکار (اتوماتیک) در مراکز تماس، به ارائه راهکارهای لازم به منظور تسریع در روند تامین سامانه جدید برای مرکز تماس پرداخت.

در ادامه، علیرضا صادقی، مالک مضمون بانکداری جامع نیز خواستار بررسی عملکرد کارگروه پاکسازی داده و تکمیل اطلاعات مشتریان از طریق وب سرویس های بیرونی شد.

در طول این نشست که روسا، معاونان و کارشناسان ادارات کل بانکداری تجاری، بانکداری شرکتی و سرمایه گذاری، بانکداری خرد، سازمان و روش ها، روابط عمومی، شبکه و زیرساخت و اطلاعات بانکی با دبیری اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک حضور داشتند، مدیران پروژه ها به ارائه وضعیت پیشبرد راهکارها و تشریح چالش های اجرایی آنها پرداختند.

سناریوهای پیشبرد سریع تر پروژه های CRM و ملی پیک (پس از طی دوره تست دو هفته ای) بررسی و پیشنهادهایی برای بهبود کیفیت خروجی های پروژه اعتباربخشی به داده های مشتریان و بخش بندی کلان مشتریان ارائه شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 205
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران