وی افزود: چنانچه مدیران، پرسنل زیر مجموعه خود را در مصائب و مشکلات رها کنند، انگیزه کار و تلاش از بین خواهد رفت.
معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک در این همایش ، ضمن بیان تحلیل جامعی در خصوص اضافه برداشت بانک به ارائه راهکارهای عملی برون رفت از این چالش با استفاده از مکانیزم های مختلف مثل بودجه ریزی و اولویت بندی مسائل پرداخته و از مدیران شعب خواست تا با توجه به این موارد در اصلاح ترازنامه بانک تاثیرگذار باشند.
وی در خصوص مسائل معیشتی ، رفاهی و انگیزشی همکاران ، توجه به دو مفهوم مهم "حق" و "تکلیف" را برای همه لازم دانست و گفت:مدیران ارشد به همه مشکلات همکاران در صف و ستاد،واقف هستند و تلاش شبانه روزی و بی وقفه ای برای رفع این مشکلات و بهبود شرایط همکاران در جریان است.
محمدنور آزادی در پایان سه خصلت تقوی ، سعه صدر و نگاه پدرانه را لازمه مدیرت سازمان دانسته و از همه همکاران خواست تا با همدلی و کارگروهی در رسیدن به اهداف سازمان، کوشا باشند.
معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک در این سفر ضمن بازدید از چند شعبه همدان، دیداری صمیمی با همکاران داشته و طی ارتباطی بی واسطه با تنی چند از مشتریان گفت و گو کرد.